2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen Filippijnen
Cebu Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Public House Hostel Beoordelingsscore: 7

“Locatie is makkelijk. Vliegveld op 10 min afstand. Supermarkt en restaurants in de buurt. Super massage gehad! Vriendelijk personeel”

• Radisson Blu Cebu Beoordelingsscore: 8

“Schoon, heerlijk ontbijt, naast een winkelcentrum, fijne kamers”

• Quo Vadis Dive Resort Beoordelingsscore: 4

“De ligging”

• Babu Backpackers inn Beoordelingsscore: 8

“Uitstekende locatie en een uitstekende prijskwaliteit. Het bed was comfortabel en de airco kon de kamer goed koelen. Via het hostel hebben we gemakkelijk een scooter en canyoneering kunnen regelen.”

• “ben er maar 2 uur gebleven om de tijd te doden voor de vlucht, daarvoor helemaal prima!”

• HappyNest Hostel Cebu Beoordelingsscore: 7

“Mooi verzorgde hostel met vriendelijk personeel.”

• “Vriendelijk personeel, mooie kamers, prima schoonmaak, heerlijk ontbijt”

• MOMO Hostel Beoordelingsscore: 10

“De kamers waren ontzettend schoon en de bedden zijn geweldig! Momo en haar staff zijn ontzettend lief en Jack ook.”

• Leope Hotel Beoordelingsscore: 10

“Goeie bedden, vriendelijk personeel die ons goed hielp. Erg goedkoop en perfect hotel om een nacht te slapen voor het doorreizen.”

• “Het is een zalige plek op een geweldig eiland. Kamer is heel ruim met een stille AC. Zelf heb ik weinig last ervaren van drukte in het restaurant. Oordopjes dekten het geluid prima. Het ligt aan een strandje, maar het is maar een klein stukje lopen naar Bounty beach. Als je daar doorloopt ten hoogte van Exotic dive cemter, is het prachtig en rustig.”

De 30 beste hotels in: Cebu