2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia
  3. anmeldelser av hotell i Sentral-Anatolia-regionen
Sentral-Anatolia-regionen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Ibis Kayseri Omtalescore: 9

«Som sist, personalet er utrolig hyggelige! Denne gangen ble min datter syk og vi trengte kun 1 rom. Dette visste vi først samme dag, og siden vi hadde booket uten mulighet for avbestilling regnet vi med å måtte betale for begge rommene. Men Ibis lot oss avbestille ved ankomst, og vi betalte kun for et rom! Vi kommer tilbake!!»

• Euphoria Cave House Omtalescore: 10

«Alt»

• Osmanli Cappadocia Hotel Omtalescore: 9

«En veldig bra hotell! Elegant og fint sted med veldig hjelpsomme og snille ansatte. Vi var der for bildetaking til bryllup og 50% av bildene ble tatt på hotellet ettersom det var så elegant og fint. Det finnes også et fint svømmebasseng som ikke kommer tydelig fram på booking.com. Hotellet anbefales!»

• Ibis Kayseri Omtalescore: 6

«Billig, enkelt å kjøre til fjellet derfra. Mange parkeringsplasser. Veldig hyggelig personale, rommene var rene.»

• Angel View Suites Omtalescore: 10

«Overnattingsstedet ligger sentralt. Personalet, Mehmet, og hans kollega var veldig hyggelige og behjelpelige. Lokalet var rent og pent. 10/10! Anbefaler alle å ta en titt samt overnatte her når dere er å besøke Cappadocia.»

• Ankara Santral Otel Omtalescore: 6

«Hyggelige ansatte i resepsjonen, sentralt, billig, inkludert frokost»

• Resun Hotel Omtalescore: 10

«Alt»

• «Top Lage, super nettes Personal»

• Selçuk Hotel Omtalescore: 8

«Ok hotell, bla gratis haman»

• Terra Cave Hotel Omtalescore: 10

«Frokosten var perfekt. Beliggenheten fantastisk. Besøket her ble en minneverdig opplevelse . Vi følte oss som i 1001 natt på rommet»