2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Oost-Kaap
Oost-Kaap Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• GreenHouse APARTMENT Beoordelingsscore: 10

“Georganiseerd en vriendelijke host :)”

• Protea Lodge and Cottage Beoordelingsscore: 8

“locatie is fantastisch. Helemaal op het randje van de bebouwde kom voel je je totaal vrij maar je bent overal binnen 10 minuten. De tuin en het huis liggen helemaal vrij en volop in het groen. De keuken heeft moderne en frisse aparatuur, de hulp en de tuinman waren van heel grote hulp bij allerlei klusjes en deden hun werk vrolijk maar heel fijn in stilte op de achtergrond. De tuin is een heerlijke plek en een avontuur voor onze kinderen om op ontdekkingstocht te gaan. Het huis is gezellig en heeft een grandeur die je niet zomaar tegenkomt. De flatlet was een geweldige bijkomstigheid waar wij onze tutor hebben kunnen onderbrengen zodat de kinderen hun school op afstand konden voortzetten.”

• Marlin Cottage Beoordelingsscore: 10

“We werden zeer hartelijk ontvangen door onze host Margie. Locatie vlakbij het prachtige en eindeloze strand. Veilige omgeving.”

• “Alles was erg goed geregeld. Het appartement was erg ruim. Daarnaast was het heel fijn dat wij (na eerder hebben aangegeven) al vroeg konden inchecken! Daarbij kregen we bij vertrek nog wat waardevolle tips en suggesties mee voor hikes. Erg fijn!”

• 61 Settler Sands - Beach apartment Beoordelingsscore: 9

“locatie goed”

• Brookes Hill suites no 18 Beoordelingsscore: 8

“ruim appartement op de begane grond met terras. Twee slaapkamers met elk een eigen badkamer. We kwamen 's avonds aan en zijn hier één nacht geweest. Hierdoor geen gebruik gemaakt van alle faciliteiten zoals het zwembad in de gezamenlijke tuin van het appartementencomplex. Tuin zal er mooi uit, mooi uitzicht over de baai van Port Elizabeth.”

• AfriCamps Addo Beoordelingsscore: 8

“Wat een geweldig mooie tent! Helemaal in de natuur, heel schoon, alles voorhanden! S’nachts was het koud maar de elektrische dekens hielden ons warm. Erg genoten van de bbq & hottub!”

• Swallows Nest Country Cottages Beoordelingsscore: 10

“zeer goed ontbijt geweldige locatie zeer goede ontvangst kortom geweldig”

• Mountain Breeze Log Cabins Beoordelingsscore: 8

“Leuke huisjes. Hele aardige eigenaar. Zeer behulpzaam. Goede locatie naar Tsitsikamma NP en Stormsriver. Prima prijs-kwaliteit.”

• Strandhuis Beoordelingsscore: 8

“De ligging was PERFECT ! En alles wat we nodig hadden was voorhanden. Jammer dat we die dag slecht weer hadden. Maar het was evenzeer een geweldige plek om te verblijven.”