2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Vrijstaat
Vrijstaat Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Golden View Luxury Self Catering Beoordelingsscore: 9

“Wij hadden het huis en de chalet achterin. Alles super. Goede locatie.”

• Saxon Park Farm Cottage Beoordelingsscore: 10

“Super mooi huisje op een boerenerf. Eigenaar zeer aardig en heeft ons rondleiding gegeven. Huisje was ruim, nieuw, schoon met een mooie vuurplaats. De kinderen hebben ook erg genoten. We hadden er spijt van dat we niet nog konden blijven.”

• Blooming Nice Stay Beoordelingsscore: 8

“Ruimte”

• Feather Rest Beoordelingsscore: 10

“Baie dankie o s het heerlik gebly”

• Vale2Vaal Beoordelingsscore: 10

“Alle benodigdheden was aanwezig. Personeel super vriendelijk! Ideaal voor een familie of groep feest.”

• The Red Door Beoordelingsscore: 10

“Super huis aan de rand van het leuke dorp Clarens. Centrum met goede restaurants en veel leuke winkels is op loopafstand. Het huis is riant met een eigenzinnige en aantrekkelijke inrichting. Mooi terras met prachtig uitzicht en heerlijke bedden.”

• 27 on Gunn Street Beoordelingsscore: 9

“Zeer aangenaam verblijf, proper, centraal gelegen, ruime beveiligde parking, zeer goede wifi & alle andere faciliteiten!”

• Stonehaven Clarens Beoordelingsscore: 9

“De gastvrouw is zeer vriendelijk en helpt je overal mee. De omgeving is geweldig en er is zoveel te beleven. Echt een geweldig verblijf.”

• The Stoke House Beoordelingsscore: 9

“Gunstige lokatie, mooi licht huis”

• “Een huis met mooie ruime buitenruimte in een goed omheinde tuin. Veel wandelpaden bereikbaar direct vanuit het huis. De binnenruimte is wat beperkt maar voor een gezin van vijf personen voldoende.”