2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Friesland
Friesland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “De gezellige smaakvolle kamer de goede kwaliteit van de inrichting. Verder de locatie: rustig en toch dicht bij het centrum.”

• Noflik Heerenveen Beoordelingsscore: 9

“Wij hadden een familie feestje in de Hof van de Prins op ongeveer 1200 m afstand. Een prima locatie dus om na de festiviteiten lopend te bereiken. Kamer was helemaal prima, netjes, schoon, praktisch.”

• De Olde Signorie Beoordelingsscore: 9

“Het was een prachtig karakteristiek pand met een heel mooie luxe Superior kamer. We hebben genoten van de prachtige ambiance en de service van beide heren. Je kon de auto veilig parkeren en de locatie was perfect in het centrum.”

• Bed & Breakfast Ytsma State Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer.”

• 't Lytse Knipke Beoordelingsscore: 8

“De gezelligheid in de algemene ruimten.”

• Bed and Breakfast Stinzenflora Beoordelingsscore: 9

“Een verrassende plek, veel privacy, rustig en prachtig gelegen bij een historische landschapstuin. De B&B zelf is ruim, ontbijt divers, veel en goed, faciliteiten prima Contactloos maar goed geregeld en de eigenaresse is goed bereikbaar.”

• Stadslogement Het Keerpunt Dokkum Beoordelingsscore: 8

“Een comfortabel verblijf, heerlijke locatie en een mooie uitvalsbasis om noord-Friesland en een stukje Groningen te ontdekken. Neem je verrekijker mee. En de gastvrijheid is onovertroffen, bedankt Sita, we hebben ons erg welkom gevoeld!!!!”

• Logement Doosje Beoordelingsscore: 9

“Uitstekend ontbijt en diner(bijgeboekt), fijne kamer (suite) fijne gastvrouw en gastheer, ruimte voor fietsen , voldoende parkeerplekken”

• Top Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 10

“Geweldige gastvrouw, je wordt meteen op je gemak gesteld, en is oprecht benieuwd naar je reden van het bezoek. Ontbijt wordt s'ochtends vers voor je gehaald, waarbij je best inspraak hebt. Klasse”

• B&B Unieck Beoordelingsscore: 9

“Gepke is een gastvrouw in hart en nieren . Heerlijk ontbijt ! Wij hebben een heerlijk weekend gehad en komen zeker nog eens terug”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Friesland

gebaseerd op 37.613 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com