2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Friuli Venezia Giulia
Friuli Venezia Giulia Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Punto8 Point fra anmeldelser: 9

"Super hyggelig lille lejligheds-værelse m/køkken og bad Fantastisk venlig vært"

• Mercatovecchio Luxury Suites Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggenhed og fin service at der var lidt let morgenmad. God the og kaffe."

• Area39 Point fra anmeldelser: 10

"Meget venlig og imødekommende vært, der både tog imod os på trods af en sent ankomst, og viste os på et kort, hvad der var værd at se. Derudover lavede han lidt hyggelig morgenkaffe og lod os blive en nat mere selv med kort varsel. Lækker aircondition, dejlig støjniveau, god roomservice. Alt i alt, et hyggeligt sted at bruge et par nætter :) Tak Diego."

• Elison-on the lake B&B Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig hyggeligt, god stemning og den sødeste ejer. Alt var rent og pænt, vidunderlig morgenmad og det hyggeligste hus med alt hvad man kunne ønske sig. Hvis du søger ro og fred - så er dette stedet! Besøg de to hyggelige og smukke byer der ligger bag hotellet. Her kan du få god mad. Det er også muligt at bade i øen, hvis man kører hele vejen rundt om søen ad en lille grusvej. En unik oplevelse! Vi elsker stedet - her kommer i gerne igen. Venlig hilsen Anders, Bettina, Annemone og aura ♥️"

• Liberty Sul Golfo Point fra anmeldelser: 7

"Udsigten over Trieste"

• Marameo B&B Point fra anmeldelser: 10

"Meget rent. God morgenmad. Mange hoteller kunne lære noget af dette sted mht rengøring"

• Marta Point fra anmeldelser: 8

"Rigtig hyggeligt sted, perfekt lokation. Marta var virkelig sød og velkommende! Jeg vil anbefale dette sted, og vil selv besøge det en anden gang, jeg er i Trieste."

• Rooms Maison 3 Magnoni Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted. Hyggelig indretning. Dejlig morgenmad."

• AQUILA D'ORO TRIESTE Point fra anmeldelser: 8

"Centralt beliggenhed, renlig, hyggelig renoveret med masser af kvalitetsmaterialer"

• Atmosfere Charme & Country Point fra anmeldelser: 10

"Rolig beliggenhed på landet, god sti at gå på fra hotellet til mindre by og togstation. Helt nyt indrettet i lækker original stil, lækkert badeværelse, dejlig terrasse og udemøbler. Fantastisk imødekommende vært - super service, behjælpelig med ideer til restauranter, seværdigheder, etc. Fantastisk morgenmad. Meget rent. Udsigt fra værelse og terrasse over marker og til solnedgang."