2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Friuli Venezia Giulia
Friuli Venezia Giulia Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Locanda Forchir Point fra anmeldelser: 10

"Et dejligt sted til god tapas og dejlig vin, og bare ren afslapning. En super god pool Værelset var stort med lækkert badeværelse og super rent. Vi havde med udsigt over vinmarkerne. Man fik en rigtig god morgenmad Dejligt med cykler der kunne lånes til en cykeltur til en nærliggende park med rindende vand fra bjergene. Ca 40 min fra Udine som jeg tror er en overset flot by i Italien Helt sikkert ikke sidste gang vi kommer her"

• EastNorthEast Wind apartment Point fra anmeldelser: 9

"Godt nok på 4 sal, men en vældig sød værtinde, Fin Fin lejlighed med plads til 4 voksne og 2 børn, 5-800 til stationen og ca 10 på gåben til CentrumCentrum!! 😉"

• CASA ROOM APARTMENTS LAZZARRETTO 9 Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig rent pænt værelse og top lækkert badeværelse med lækre shampoo produkter! De fortjener 4🌟"

• CASA 1903 Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed var rigtig god. Lejligheden var rummelig."

• Dai Minisins Point fra anmeldelser: 10

"Autentisk, lokalt og den ægte landlige idyl"

• Yachting residence Point fra anmeldelser: 8

"Denne overnatningssted har den mest pragtfulde placering ,samt en smuk udsigt ned til bådehavnen . Der er en dejlig roligt område."

• Villaggio Burchiello Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig pool"

• Palazzo Talenti 1907 Point fra anmeldelser: 9

"Super fint lejlighedshotel. God plads til fire - to voksne og to børn. Dejlig opholdsstue/køkken med sovesofa. Virkelig fint soveværelse. Centralt med indkøb 2 min"

• "Lejligheden var helt fantastisk. Køkkenet var veludstyret. Og den store terrasse var helt unik. 10 stjerner til lejligheden."

• Agriturismo "La di Buiat Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt værelse med aircondition. Super rare værter. Vi måtte også bruge haven. Fin lille restaurant hvor værten lavede mad. Vi spiste der 2 gange. Super lækkert og billigt."