2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av hoteller i Frankrike
Golfe de Saint-Tropez Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Alltid fint å komme til Odalys i Cavalaire.»

• «Lokaliteten og fasilitetene.»

• «Personlig innredet»

• Les pieds dans l'eau Omtalescore: 10

«Perfekte Lage»

• «Meget hyggelige, serviceinnstilte og imøtekommende personale. Gangavstand til den meget koselige småbyen Grimaud, og kort kjøring (20-25 min) til stranden.»

• La Palmeraie 2 chambres Omtalescore: 10

«En veldig delikat og fin leilighet med alt nødvendig utstyr. Man fikk hotellfølelse da man kom Inn, med pent opprullede håndklær, flotte og gode senger, Fine, luftige og vel møblert rom. 2 flotte balkonger, har ingenting negativt å si om dette. I tillegg var Claudie veldig hjelpsom da vi trengte hjelp med togbilletter og sjåfør fra og til stasjonene. Kort og rolig vei til matbutikker, gode restauranter, basdeng, badestrender og det hyggelige sentrum av St.Maxime. Har du/dere lyst på et opphold der nede, er dette leiligheten dere bør velge👍😁»

• Résidence les Tourelles Omtalescore: 8

«Sentralt beliggende feriekompleks i meget vakre omgivelser. Kun et par minutters gåtur til gamlebyen. Resepsjon, bar og restaurant er i det vakre slottet på eiendommen. God og profesjonell service fra personalet i resepsjonen. Vi hadde på forhånd forespurt om en leilighet med utsikt, og fikk dette innfridd. Stort pluss! Bassengområdet med barnebasseng og sklie er pent og ble brukt hver dag. Leiligheten var ren og pen, har AC i stuen, behagelig senger og godt med skapplass.»

• Matelotte Omtalescore: 10

«Sentralt beliggenhet, flott leilighet, god seng»

• La Résidence du Bailli Omtalescore: 9

«Super Lage, nette Begrüßung.»

• «Flott leilighet med super beliggenhet»