2. anmeldelser av hoteller i Storbritannia
  3. anmeldelser av ferieboliger i Stor-London
Stor-London Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Sentralt undergrunn.»

• NOX Hyde Park Omtalescore: 8

«Personalet var veldig trivelige»

• «Veldig hyggelig dame. Er tilgjengelig, og snill. Romslig suite for et par. Vi trivdes å bo der.»

• «Belligenhet»

• «Fin leilighet med alt du trenger av utstyr. Alt var rent og pent. Rolig strøk.Kommer gjerne tilbake ved annen anledning. Gåavstand til togstasjon (ca 8-10 min) Hither green hvor vi tok tog til charing cross og undergrunn inn til oxford street. Matbutikk rett ned i gata (Lidl) og buss utfor døra. Tok buss 122 til og fra Lewisham sentrum.»

• «Sentralt»

• New Kent Apartments Omtalescore: 7

«Personalet og beliggenhet. Rommet var rent og velholdt»

• London Visitors Hotel Omtalescore: 8

«Bra beliggenhet, i nærheten av flere undergrunnstasjoner (5-10 minutteres gange). Rommet var rent og sengen var god. Vinduet kunne åpnes helt, slik at vi kunne lufte på kvelden/natten. Det var lite støy og det ligger i et fint strøk .»

• «God beliggenhet, rett ved Undergrunns- banen, med direkte forbindelse til Heathrow»

• The Clerkenwell Apartment Omtalescore: 10

«Jeg likte virkelig å bo her! Leiligheten var koselig og på et bra sted. Verten var hyggelig og ga oss gode ideer til ting å gjøre. Det eneste var at Wi-Fi ikke fungerte bra overalt i leiligheten. Men i tillegg til det var det et flott opphold, og jeg ville komme tilbake igjen.»