2. Hotellrecensioner Kanada
  3. Hotellrecensioner Kanada
Greater Toronto Area Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Adas Guesthouse Gästbetyg: 7

”Nära till tunnelbanan. Mycket bra frukostrestaurang nära.”

• ”Det var fantastiskt plats och mycket snälla människor, Mycket bra utsikt och alltings var perfekt 👌”

• A Seaton Dream Gästbetyg: 8

”Vi bodde bara en natt, men det var ett trevligt litet townhouse, Vårt rum var inte jättestort men det var helt ok och sängen var skön. Badrummet ganska litet men det fungerade bra. Vi hade en stor balkong med möbler med utsikt över de andra närliggande husens "trädgårdar" det var jättemysigt att kunna sitta där på e.m och dricka lite vin innan vi gick ut för middag. Kaffe fick vi på morgonen av värdarna, trots att vi inte hade frukost. De hjälpte oss med mycket information om närliggande områden, vart man inte skulle gå och var restauranger etc fanns i närheten om man inte ville åka down-town. Vi fick hjälp att ringa efter taxi när det var dags att åka vidare. Kommer gärna att återvända om det blir fler vistelser i Toronto.”

• Margie Townhome Suites Gästbetyg: 7

”Bra townhouseområde med gångavstånd ca 5 min till tunnelbana. Stort rum, men vår privata toalett och dusch låg en halvtrappa upp utanför vårt rum, vilket kändes lite jobbigt. Kaklet i duschutrymmet var ganska smutsigt, vilket jag påpekade till ägaren. Annars kändes det rent och fräscht. Kaffe fanns att hämta i köket en våning ner och ägaren hade även ställt in en liten korg med juice, vatten och chips som en välkomstgåva vilket var mycket trevligt. Bad ägarinnan att ringa efter en taxi till oss vid avfärd till tågstationen, då erbjöd hon att hennes man kunde köra oss dit, oerhört vänligt och snällt vilket vi uppskattade mycket.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Greater Toronto Area

baserat på 10 003 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com