2. anmeldelser av hoteller i Vietnam
  3. anmeldelser av hoteller i Vietnam
Ha Long-bukten Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Cat Ba Mountain View Omtalescore: 8

«Stilig sted. Hjelpsomt personell. Nydelig valp og hunder som tusler rundt.»

• M'Gloria Cruise Omtalescore: 9

«Fantastisk utsikt og store renslige rom. Besøk i både Ha Long Bay og Lan Ha Bay. Kayaking.»

• Victor Charlie Hostel Omtalescore: 10

«Alt fra vi kom inn døra. Blir møtt av et hærlig personell og får all hjelp vi ønske.»

• «Fin og rolig beliggenhet. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Et idyllisk sted litt utenfor sentrum. Man kan leie scooter for 100 000 dong, og man kommer seg dermed lett til sentrum. Stedet tilbyr klesvask (60 000 dong per kg) og klærne lukter godt etterpå. Man kan få middag servert på døra til bungalowen.»

• M'Gloria Cruise Omtalescore: 10

«Rent, ryddig og velorganisert. Vi var der 3 dager og 2 netter - anbefales! Allssidig men samtidig avslappet atmosfære. Spesielt Tracy var trivelig»

• La Pandora Cruises Omtalescore: 8

«Rommet var stort og fint. Kult å kunne spille biljard på båten! Cody var veldig flink guide.»

• Halong bay Almorhome Omtalescore: 8

«Veldig hyggelig vert. Meget hjelpsom til å skaffe transport. Hun skaffet billig transport til Cat Ba rett fra døra på homestay. Vi kom også klokken 03:00 på natta. Og hun fikset alt sånn at vi kunne sjekke inn selv. Billig og god mat var det også.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Ha Long-bukten

basert på 6 880 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com