2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Ha Noi Municipality
Ha Noi Municipality Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hanoi Kingly Hotel Beoordelingsscore: 10

“Lieve mensen, zeer behulpzaam. Mooi grote kamer met balkon.”

• “Lieve mensen fijne kamer.”

• HÔTEL De SOURIANT Premium Hanoi Beoordelingsscore: 10

“Super hotel! Fijne locatie, heerlijk ontbijt en super vriendelijk personeel”

• TrangTrang Premium Hotel & Sky Bar Beoordelingsscore: 8

“Locatie, superschoon. Lief personeel.”

• CLASSYC Hotel Beoordelingsscore: 10

“Ideale lokatie in het French quarter, top service, infinity pool met skybar op het dak met fantastisch uitzicht, beter ontbijt ga je niet vinden, heerlijke spa vh hotel, dit 5* hotel is pas een paar maanden open, voor het personeel is niks te veel, alles met een glimlach.”

• Hanoi Paradise Center Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7

“Rooftop bar”

• Splendid Star Grand Hotel and Spa Beoordelingsscore: 8

“We kwamen ‘s ochtends vroeg aan in het hotel, we waren erg moe van de reis en mochten gelijk de kamers op! Terwijl het inchecken eigenlijk pas vanaf 11:00 was. Was voor ons een heel groot pluspunt! Ook de locatie lag perfect midden in het oude centrum.”

• Casa Dos Príncipes Hotel & Spa Beoordelingsscore: 10

“Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Bij het inchecken heel veel goede tips gekregen over de stad. Locatie is uitstekend middenin het oude centrum..”

• “De zachte bedden.”

• Hanoi Hotel Royal Beoordelingsscore: 9

“Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding Vriendelijk personeel. Locatie in een rustig straatje. Heerlijk ontbijt: fruit, yoghurt, pancakes, toast,... Een deel staat uitgestald als buffer, de rest bestel je à la carte bij maar is included in de kamerprijs! Warm water in de douche. Goede airco.”