2. Hotellrecensioner IND
  3. Hotellrecensioner IND
Jaisalmer Region Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Jätte trevlig och hjälpsam personal. Varm dusch. Sköna sängar. Super god mat. Och perfekt läge. Gång avstånd till många av sevärdheterna”

• Moustache Jaisalmer Gästbetyg: 9

”Det underbara rummet! Närheten till fortet. Vacker byggnad och fin terass. Goda möjligheter till att köpa frukost.”

• Jaisalmer Tofu safari Gästbetyg: 10

”Vi fick så mycket hjälp av Tofu, han visade oss runt, vi fick stanna en natt extra. Alltid tillgänglig och hjälpsam! Och safari med rosa var väldigt bra! Och rummet var jättebra!”

• Desert rural camp Gästbetyg: 9

”Läget, fantastiskt lyxiga tält med varma täcken. Personalen var väldigt hjälpsamma och maten superbra. Nära sanddynerna.”

• Golden villa Gästbetyg: 10

”Fantastiskt läge och prisvärt boende. Vi bodde högst upp med rummet i muren och fönster med utsikt över staden och fortet. Deepak visade oss runt i fortet och gjorde allt för att vi skulle vara nöjda. Vinsch också hur han tog hand om nya gäster de kom. Allt för att alla skulle trivas. Vi fick även hjälpbåt köra väskor till och från hotellet. Raju i köket på restaurangen gjorde supergod puri bahji till frukost och även perfekta nordindiska rätter till lunch och middag.”

• ”Rent och fräscht och personalen var trevlig och flexibel.”

De 30 bästa hotellen i Jaisalmer Region