2. anmeldelser av hoteller i Indonesia
  3. anmeldelser av hoteller i Indonesia
Java Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Fantastisk! Vi trives godt i dette hotellet. Vi vil bo her igjen når vi kommer til Jakarta 😊»

• «Free airport shuttle»

• «Maten i den kinesiske restauranten.»

• Bigland Hotel Bogor Omtalescore: 9

«Hyggelig betjening. De vil det beste for gjestene. Rent og pent.»

• «Hyggelig og hjelpsomme personale.»

• The Westin Surabaya Omtalescore: 9

«Rommet var helt fantastisk»

• «Fin beliggenhet, hyggelig personalet god frokost»

• Zzz Omtalescore: 10

«Oppholdet mitt på Zzz Hostel var fantastisk og en av de beste vandrerhjemopplevelsene i livet mitt! Det hele startet før min ankomst med så vennlig, rask og hjelpsom kommunikasjon via Whatsapp. De hjalp meg umiddelbart med alle spørsmål og problemer jeg hadde (som en ødelagt lås på skapet mitt). De er alltid entusiastiske. Dessuten gir de mange anbefalinger for aktiviteter og hjelper deg med å bestille en tur til Mount Ijen. Guiden ved navn Sule var høflig og en fantastisk profesjonell. Jeg bodde på sovesal med vifte, men det var helt greit for meg. Rommet og fellesfasilitetene er superrene. Fellesområdet er stort med et kjøkken og steder å slappe av. Du kan møte mennesker eller finne litt ro! Det som passer deg best! Wifi-en var også rask! Ettersom de fleste kommer til Banyuwangi for Mount Ijen-turen, og bussen ankommer Banyuwangi tidlig om morgenen, hjalp de meg med selvbetjent innsjekking. De er også veldig fleksible med å la deg være igjen etter at du har sjekket ut.»

• Hotel Borobudur Jakarta Omtalescore: 10

«Sentralt i Jakarta - fantastisk fint uteområde rundt hotellet. Flotte restauranter og suverent fitness og spa.»

• Grand Marto Hotel Omtalescore: 8

«God plassering, rent. Valuta for pengene»