2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Centraal Java
Centraal Java Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Homestay dan Kost 78 Beoordelingsscore: 7

“Het bed en het personeel”

• Homestay Premium 45 Beoordelingsscore: 7

“Schoon, goede airco, vriendelijk personeel. Wij verbleven hier 1 nacht om daarna de boot naar Karimunjawa te nemen. Personeel kan je hier eventueel mee helpen, wij hadden alles al geregeld vooraf.”

• Joglo Jawa Jepara Beoordelingsscore: 8

“Het is een fijne plek om te slapen en er is een mooie tuin en een zwembad.”

• 44 Guest House Syariah Beoordelingsscore: 10

“Het is schoon en het bed lag erg lekker zacht! Het personeel is ook ontzettend aardig!”

• Saka Homestay Boutique & Cafe Beoordelingsscore: 7

“Grote kamer. Rustige omgeving”

• L'isola che... Beoordelingsscore: 10

“Silvia, John en de rest van het personeel zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Via het hostel kun je alle activiteiten regelen (snorkelen, scooter huren etc.). Ook de locatie is ideaal, vlakbij de haven en in de buurt van verschillende restaurantjes. En niet te vergeten, het ontbijt is super!”

• Loyal friend hostel karimunjawa Beoordelingsscore: 10

“Heel erg fijn hostel! De eigenaar Jawe is super behulpzaam en aardig. Je kunt makkelijk scooters huren en meegaan op snorkeltours. Locatie is top en kamers waren schoon. Fijnste hostel waar ik tot nu toe ben geweest!”

• “Makkelijk te vinden”

• Bhumi Kasuryan Borobudur Beoordelingsscore: 10

“Het verblijf was een oase van rust en natuur midden in de rijstvelden maar wel om de hoek van de Boroburdur. Uitstekend personeel en een fijne sfeer. De kamer was lekker ruim en heel hygienisch.”

• Janur Bungalow Beoordelingsscore: 10

“We hebben een top verblijf gehad hier, het ligt net iets buiten het stadje waardoor je je in een oase van rust bevind. Bobby is enorm gastvrij, en er is vanalles mogelijk. De plek zelf is prachtig gebouwd, en is van alle gemakken voorzien.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Centraal Java

gebaseerd op 6.346 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com