2. Hotellrecensioner IND
  3. Hotellrecensioner Kerala
Kerala Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Soma Palmshore Gästbetyg: 7

”Rent free och fräscht. Slamrig och inte så god frukost”

• Soul & Surf Varkala Gästbetyg: 10

”Allt. Speciellt aktiviteterna (surflektionerna). Jag önskar vi hade kunnat stanna längre. Informationen som finns på booking.com visar inte detta ställe från sin rätta sida (jag förstod inte utbudet av aktiviteter eller dess vibe). Mitt råd är att titta på deras hemsida för att få en bättre förståelse för vad dom har att erbjuda.”

• The Leaf Munnar Gästbetyg: 2

”Inte mycket.”

• Alleppey Beach Garden Gästbetyg: 9

”Lugnt och avskiljt från stadens alla ljud, intill havet, god mat och väldigt familjär känsla och alltid fint bemötande”

• ”Läget”

• ”Allt var mycket bra. Fräscht hotell, bra mat och fantastisk personal. Mycket imponerade över att personalen hade full koll på hela vår reseplanering. Jag hade förväntat mig att jag behövde fråga efter vår inbokade bil med chaufför, men det behövde jag inte. Personalen låg hela tiden ett steg före oss.”

• Neemrana's- Tower House Gästbetyg: 9

”Servicen var perfekt. Läget perfekt. Rummet stort och, rymligt och bekvämt”

• ”Vi hade bokat ett rum utan AC vilket vi insåg först när vi kom dit. Vi kunde enkelt uppgradera och flytta till ett något större rum med AC mot en mindre kostnad.”

• Malayalam Lake Resort Gästbetyg: 8

”Fantastiskt läge och trevlig personal”

• Serene Horizon Gästbetyg: 7

”Läget och rummen. Väldigt lyxigt.”