2. Hotelanmeldelser for Thailand
  3. Hotelanmeldelser for Krabi Province
Krabi Province Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Værelset, vi havde med spa og det var super lækkert og dejlig stor altan. Morgenmaden var super lækker."

• "Vi havde værelse med pooladgang og det var det eneste positive."

• Sea Seeker Krabi Resort - SHA Extra Plus Point fra anmeldelser: 10

"Super hjælpsomt og venligt personale. Skønt Resort med dejlig faciliteter og god morgenmad. Smart, at resortet har deres egen app til fx booking af udflugter eller mangler på værelset. Kort gåtur til by og stand."

• "Jeg havde et godt ophold på dette hotel, som var ideelt for en afslappende ferie. Hotellet byder på to store pools. Derudover var der et velfungerende træningscenter. Hotellet ligger omkring 700-800 meter fra Ao Nang Beach, så det er nemt at komme til stranden, enten til fods eller med en kort køretur. Der er også et stort udvalg af restauranter lige ved hotellet.Værelserne var udstyret med fine, behagelige senge. Et stort plus var muligheden for late check-out til en pris af 200 baht per time. Det var super praktisk, da vi havde en sen flyafgang."

• Easy Hostel Point fra anmeldelser: 9

"Alt"

• SAii Phi Phi Island Village Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed og udsigten følte man var. Paradis. Utrolige søde og hjælpsomme personale. Der ville gøre alt for dig. Med et smil på læben"

• Keereen Resort - Ao Nang Krabi Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden var enestående med flot udsigt til bjergene. Værelset var helt i top med en kæmpe seng og gode faciliteter. Morgenmaden blev indtaget ved åbent vindue og udsigt til bjergene og blev portions serveret (ingen buffet) 👍 Der var pålidelig shuttle service til og fra byen og personalet var meget imødekommende."

• Pakasai Resort - SHA Extra plus Point fra anmeldelser: 10

"En smuk udsigt, venligt personale, aircondition som ikke larmede sindssygt. Tæt på naturen, fine tiltag på bæredygtighed. Godt indrettet værelse. Lækker morgenmad med godt udvalg."

• Krabi Tipa Resort Point fra anmeldelser: 6

"Poolen var dejlig, der er roligt og ingen larm."

• "Værelser, afslappende omgivelser, udsigt fra værelse, service af personale og en god lokation i Ao Nang."