2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av hoteller i Hellas
Lakonia Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Limira Mare Hotel Omtalescore: 10

«God beliggenhet, nær fin strand, kort vei til sentrum. Flotte store rom, balkong med fin utsikt. Gode senger. God og innholdsrik frokost. Meget hyggelig personale.»

• Byzantino Boutique Hotel Omtalescore: 10

«Unikt innredet på tradisjonelt vis. Fin uteplass.»

• Porto Kale Guesthouse Omtalescore: 10

«Hyggelig velkomst av Panos som også tok oss med ut i båten sin før vi reiste. Badet var litt trangt, men vi vet at det er planer om å gjøre noe med det. Noen greiner fra det store treet stengte litt for utsikten fra balkongen. God frokost, men vi savnet en vannkoker på rommet slik at vi kunne laget oss kaffe uten å mase på de som jobbet på hotellet. Porto Kagio er et lite, rolig og hyggelig sted. Vi vil gjerne komme tilbake, både til stedet og hotellet!»

• «Flott og rustikt hotell med alle fasiliteter. Ligger rett ved sjøen og har flotte rom»

• Porto Vitilo Boutique Hotel Omtalescore: 10

«God service og fine rom. Fantastisk sjøutsikt og koselige uteområder. Mange parkeringsplasser og lett å komme seg rundt i området med leiebil til nærliggende småbyer - som feks Limeni eller Areopoli. Hotellet ordnet til og med et gluten free brød til frokost for forloveden min som har glutenallergi. Anbefales på det varmeste!»

• Pramataris Omtalescore: 8

«Hyggelig velkomst. Fin beliggenhet ved stranden og kort vei til skyttelbussen ut til øya. Fin utsikt fra balkongen.»

• Pyrgos Of Mystra Omtalescore: 8

«Meget hyggelig betjening. Solid og god frokost.»