2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Langhe Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Paret som äger stället var otroligt vänliga och hjälpsamma. Frukosten var jättebra och utsikten fantastisk!”

• Hotel Calissano Gästbetyg: 10

”Läget, det stora garaget (inkluderat i rumspriset), den trevliga personalen, det extremt välstädade rummet och sist men inte minst den glada och vänliga dam vid frukosten som skötte kaffemaskinen (en riktigt sådan, av den typ som finns i barer) och som gjorde väldigt gott kaffe”

• ”Verkligen ett supermysigt ställe. Genuint och fint, och bra service!”

• Hotel Barolo Gästbetyg: 7

”Bra läge”

• Agriturismo Le Viole Gästbetyg: 9

”Hotellägarinnan, Luciana tog emot med öppna armar! Även om vi inte kunde mycket italienska gick det väldigt bra. Underbar utsikt över dalar och berg, bra läge nära La Morra och Barolo. Väldigt bra restaurang, Buon Padre, på 5 minuters gångavstånd. Vi hade vinprovning med Daniella, svärdottern som har vingård bredvid. Kan verkligen rekommendera deras fina viner. Hit kommer vi gärna tillbaka!”

• ”Underbar lägenhet, härlig pool, fantastisk utomhusmiljö och såååå trevlig personal. Utmärkt frukost”

• Albergo San Lorenzo Gästbetyg: 5

”Väldigt bra läge, nära till allmän parkering.”

• Hotel Langhe Gästbetyg: 10

”Tyckte läget var idylliskt o trevligt. Bra avstånd till centrum. Bra att kunna hyra cyklar Trevligt med en liten pool o skön trädgård.”

• ”Vacker omgivning och fina rum.”

• Il Vigneto Gästbetyg: 10

”Fantastisk läge och fantastisk personal som gör vistelsen till en upplevelse. Inte blir det sämre av att man även har en bra restaurang knuten till sig”