2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Lazios kyst Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• River View Omtalescore: 10

«Rommet, interiør. Nok håndklær. Kjempefint bad. Kunne ta kaffe og te.»

• Bed and Breakfast Port View Omtalescore: 10

«Service ved ankomst. Nydelig frokost. Rent og pent. Veldig hyggelig personale.»

• AgriSesto B&B Omtalescore: 10

«Stort, fint å veldig koselig!! Bare en kort kjøretur til stranden, restaurant rett vedsiden av med veldig god mat. Lett å ha kontakt med personalet!»

• «Det var et fantastisk sted ! Veldig rent , behagelig og utmerket kvalitet over hver minste detalj . Eieren ( husker dessverre ikke navnet hennes) var utrolig elskverdig og hentet oss også på flyplassen . Dette stedet kan vi virkelig anbefale !»

• Sabrina Airport Omtalescore: 8

«Nærme både strand og flyplass»

• Little Rose guest house Omtalescore: 8

«Grei beliggenhet og sentralt. Lett å finne og lette å komme inn og ordne seg»

• Number60 Omtalescore: 10

«Vertinnen stilte opp og lagde frokost. Følte oss veldig bra mottatt, og hun viste ikke hva godt hun kunne gjøre. kan virkelig anbefales.»

• Barocchetto Romano Omtalescore: 10

«Familiedrevet fasilitet med tre soverom, hvorav 2 har egne bad. Til frokost kunne man velge eggerøre/ bacon, ost/ skinkesmørbrød m.m eller spise en enklere variant med toast/ syltetøy, musli, yoghurt eller søtt bakverk. Drikke: juice/ kaffe/ te. Koselige eiere som gjerne slo av en prat hvis du ønsket det!»

• Villino Emanuele Omtalescore: 10

«Sjarmerende sted, svært hyggelig bevertning.»

• B&B VIRGINIA Omtalescore: 10

«Fantastisk B&B med en svært vennlig vert og en paradisisk hage. Stille og rolig. Frokost på terrassen i hagen som bugner av dufter og farger. God plassering. Ca. en time med tog til Roma, 20 min med buss til Terracina og heller ikke langt til Sperlonga. Fin gåtur opp til Monte San Biagio der du får et flott skue ut mot havet og innsjøen innafor. Anbefales!»