2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Ligurien
Ligurien Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Lagade egen frulle. Hade möjlighet till det tack vare att pentry fanns i rummet vi hyrde. Vi kompletterade med gott kaffe på caféet vi erbjöds frukost/frukostbiljett (kaffe och croissant).”

• La Casa Dei Limoni Gästbetyg: 9

”Ligger underbart vackert, med citronträden runtom o fin utsikt. Klart värt att vandra uppför varje dag t hotellet.”

• Camere Fontanavecchia Gästbetyg: 10

”Perfekt läge en liten bit från alla turister men ända tåg och shopping bara ett par min bort. Tyst läge vid bäcken och café tvärs över gatan. Trevlig, hjälpsam personal. Verkligen helnöjda.”

• 54 ROSSELLI ROOMS Gästbetyg: 9

”Att vi hade balkong med sol och såg bergen samt att det vara centralt”

• ”Fräscht. Lugnt läge men nära till restauranger och butiker. Jättebra frukost som serverades på den gemensamma uteplatsen.”

• ”Vi stannade en natt på La Conchiglia. Fina, välstädade rum med fantastiskt utsikt. Värdarna var väldigt vänliga och hjälpsamma. Mycket välsmakande frukost med allt från frukt, yoghurt, charkuterier och croissant. Vi kommer gärna tillbaka!”

• ”Rent och fräscht, utsikten, skön säng, Claudia var mycket hjälpsam.”

• Grenni Guesthouse Gästbetyg: 8

”Välstädat, mysigt och superbra värd! Tipsade om restauranger m.m”

• ”Magiskt vackert. Både staden (Monterosso) och naturen runt omkring.”

• Alba rooms Gästbetyg: 9

”En underbar och hjälpsam kvinna som städade och hjälpte oss med alla frågor vi hade. Närheten till allt,staden, tåg, buss, affärer. Snabbt och enkelt att ta sig till Cinque terre.Mycket välstädat och fräscht, nytt vatten varje dag och kaffe. Mysig liten balkong.”