3. Beoordelingen B&B en herberg: Nedersaksen
Nedersaksen Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Haus Drossel Beoordelingsscore: 9

“Prachtige accommodatie. Ruime slaapkamer met balkon. Verrassende woonkamer. Super lekker ontbijt. Zeer lieve mensen. In verband met een gedeelde badkamer (wat vooraf aangegeven was) hing er zelfs een badjas in de kast.”

• Gasthaus Düther Schleuse Beoordelingsscore: 9

“Schitterende plek, goede bedden, zeer gastvrije ontvangst”

• Ute's Fachwerk Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt is fantastisch en het huis heeft een sfeervolle uitstraling met mooie tuin en staat op een heerlijk rustige plek.”

• Landhotel Vosse-Schepers Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk echt duits hotel aardige mensen, prima prijzen”

• Der Eichenhof Beoordelingsscore: 7

“Badkamer”

• Zur Rennbahn Beoordelingsscore: 6

“Scandinavische uitstraling”

• Messe Zimmer Hannover Beoordelingsscore: 10

“Dame is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is duidelijk dat ze het grootste belang stelt om het haar gasten zo optimaal mogelijk naar de zin te maken. Bij aankomst kreeg ik (gratis) vers gemaakte noedel soep met groente uit eigen tuin en ei van eigen kippen en thee. 's morgens nog een rijst gerechtje. Lekker rustig gelegen. Auto kon op de oprit. Kan dit adres van harte aanbevelen aan iedereen. Prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed. Ik geef dit een 10!”

• Privatquartier van Dreuten Beoordelingsscore: 9

“Bij aankomst was de jonge zoon aan het grasmaaien. Vader bekeek dit met een blik van goedkeuring. Mij ontving hij als een soort van oude bekende. Ik kwam op mijn motor hij rijd ook motor dus vandaar. Heerlijk oud huis van buiten en binnen modern. Kamer groot genoeg en kraak helder. Ontbijt was gewoon geweldig. Verse koffie. Dus gewoon geweldig.”

• Gästehaus Schewe Beoordelingsscore: 9

“Alles prima, rustig, ruime kamer, grote tuin, op loopafstand van een restaurant. Ligt groen en landelijk maar is vlakbij de snelweg, fijn als je op doorreis bent.”

• B&B Piccardie Beoordelingsscore: 7

“Knus en gezellig. Heerlijke tuin”