2. Hotellrecensioner Filippinerna
  3. Recensioner för semesterboenden i Luzon
Luzon Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Fina pooler , hela sex stycken !”

• ”Fantastiska tjejer som håller i boendet.bra service.bra mat.nära till en icke överexploaterad strand.”

• 1775 Adriatico Suites Gästbetyg: 6

”Där fanns gratis vatten på boendet. Rummet var stort, och där fanns både soffa och mikrovågsugn. Personalen var trevlig.”

• ”Ingen frukost”

• Denika's Suites Gästbetyg: 10

”Egen villa med stort badrum med dubbeldusch och spa-bad! Lugnt och fridfullt med goda fruktdrinkar nere vid poolen.”

• SB LODGE TAGUIG Gästbetyg: 2

”Inte mycket, riktigt besviken faktiskt”

• Discovery Primea Gästbetyg: 9

”Frukosten var väldigt bra. Stort rum, sköna sängar allt var bra med rummet. Mycket bättre än förväntat. Mycket bra utomhuspool, infinity. Bra utsikt, bra solstolar, bra spa och gym. Alla faciliteter var väldigt bra. Restaurangen längts upp med utsikt, nä finns absolut inget att klaga på. Personalen väldigt hjälpsamma och trevliga. Nära till köpcentren. Vi firade vår bröllops dag och de kom till rummet med choklad doppade jordgubbar vilket var så trevligt och gott. Vi åt vår kvälls middag på restaurangen på bottenvåningen där man även åt frukosten. Maten var väldigt god även efterrätten, crème bruleén.”

• Frank Lloyd Apartelle Gästbetyg: 7

”Trevlig personal, välstädat rum, prisvärt”

• ”Nära flygplatsen, rymligt boende, nära till butik.”

• Queen's Room Rental 4 Gästbetyg: 9

”Fräscht och rymligt rum, bra AC. Hjälpsam personal som lät oss checka ut senare än tänkt. Bra läge nära till allt men i en mer gömd del av El Nido. Prisvärt.”

De 30 bästa semesterboendena i Luzon

baserat på 97 607 recensioner för semesterboenden på Booking.com