2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Marche
Marche Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Civiconove Affittacamere Point fra anmeldelser: 8

"Super central beliggenhed i Gradara - tæt på alting og offentlig parkeringsplads var tæt nok på. Personalet var super søde og hurtige til at svare på vores henvendelser"

• Arra Camere Sirolo - Rooms & Suite Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed perfekt! Værten var meget opmærksom. Gratis parkering. Nabo til verdens bedste is ;-)"

• CIRIBACCO ROOMS Point fra anmeldelser: 8

"meget flot udsigt"

• B&B Pontemare Point fra anmeldelser: 8

"Værtinden var virkelig sød og hjælpsom og kunne tale engelsk. Og så var det let med parkering og et supermarked lige ved siden af."

• Resort a Palazzo B&B Point fra anmeldelser: 9

"Enestående smukt værelse i gammelt familie-ejet palazzo. God beliggenhed i den smukke gamle by Fermo med 2 minutter til centrum (Plaza del Popolo) og restauranter. Venligt ejer og personale som viste os rundt i hele den store fantastiske herskabsbolig. God seng, rent og pænt. Morgenmad uden det store udvalg men helt OK."

• Camera con vista Point fra anmeldelser: 9

"Lille hyggeligt værelse med formidabel udsigt direkte ned til floden og broen samt lidt gammel by og skovklædte skråninger. Stort, flot, nyt badeværelse. Særdeles venlig ejer, som gav gode råd og tips til både spisesteder (som alle levede op til det lovede) samt steder at se. Og dem er der mange år i området: slugter, floder, grotter, middelalderbyer mm. Morgenmad indtog vi på café (Otello, 5 minutters gåtur derfra) til meget fornuftig pris."

• Villa Cri Cri B&B di Charme Point fra anmeldelser: 10

"Rigtig god service og meget gæstfrie, rengøringen var helt i top og morgenmaden var virkelig god, med en masse hjemme lavede kager, samt masser af frugt."

• Villa Liberty B&B Point fra anmeldelser: 10

"Pino var virkelig flink og hjælpsom. Morgenmaden var fantastisk!"

• B&B Indipendenza Point fra anmeldelser: 8

"Rigtig fin B&B. Meget stor morgenmad med mange kager, hvis man er til det. God beliggenhed i forhold til stranden. Vi måtte have hjælp til at finde den, da den ligger i nr 43 og ikke nr 47 som beskrevet. Ejeren bor vist dog i nr 47, men her stod intet om B&B her."

• Bed & Breakfast La Rosa Rossa Point fra anmeldelser: 10

"Værtinden er meget venlig og imødekommende - jeg vil helt sikkert komme igen."