2. anmeldelser av hoteller i Sri Lanka
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Matara (distrikt)
Matara (distrikt) Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Coral Beach Hotel Omtalescore: 8

«Bra beliggenhet og flott utsikt! Rent. Gode senger. Hyggelige damer i resepsjonen. God hjelp til å bære bagasjen opp på rommet.»

• Tropical Inn Omtalescore: 9

«Fantastisk familie som drev stedet. Frokosten var kjempegod og veldig bra beliggenhet ift den beste stranden i Mirissa.»

• Central Beach Inn Omtalescore: 6

«Fin utsikt, bra beliggenhet.»

• Guillet Beach Home Omtalescore: 10

«Vårt beste opphold på Sri Lanka! Huset ligger i et rolig og fint område, like ved stranden. Lucky og kona tok oss imot med åpne armer, og disket opp for oss til enhver tid! Rommet var ryddig og rent, med air-condition og vifte. Også herlig med varmtvann på badet! De tilbyr frokost og middag til en billig penge, og kjøleskapet er alltid fylt med drikkevarer vi kan kjøpe. De tilbyr også klesvask. Lucky er alltid på tilbudssiden når det gjelder kjøring osv., det satte vi stor pris på. Vi kommer absolutt til å dra tilbake!»

• Calidan Omtalescore: 6

«Eiere var veldig hjelpsomme. De har bil for lengre turer og tuk tuk for korte avstander. Veldig snille.»

• «Grønn design, sentral beliggenhet og hyggelig betjening.»

• Villa Blue Ocean Omtalescore: 10

«Veldig hyggelige folk som jobber der. Dette er et hotell hvor vi virkelig følte oss hjemme og hvor personalet tok oss godt i mot. Rommene er fine og aircondition funker perfekt, vi sov alle veldig godt. Beliggenheten er også veldig bra, dette er et hotell hvor du får ekstremt mye for pengene dine.»

• Peacock Villa Omtalescore: 10

«Nydelig villa litt tilbaketrukket fra stranden og hovedveien. Stille og rolig. Veldig god kvalitet for pengene!»

• Jungle guest ,Mirissa Omtalescore: 5

«Bodde på det nyeste rommet i overetasjen.»

• Awon Mirissa Omtalescore: 9

«Flott gjestehus, litt bort fra den travle gaten i Mirissa. Dette gjør at det er stille og rolig, samtidig som man bare er 5 minutters gange unna stranden. Store og rene rom, med gode senger. Veldig trivelig vertskap som ordnet frokost til oss og de andre gjestene hver dag. Typisk frokost med omelett, loff, juice og te - akkurat som man forventer.»