2. Hotelbeoordelingen Maleisië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Melaka
Melaka Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Het is een fijn klein appartementje. Het zwembad was heel mooi en rustig, we hebben daar echt genoten. Het appartement ligt aan de achterkant van het complex, waardoor je uitkijkt over zee en over een klein waterrijk stukje natuur. We zagen hier veel mooie vogels. Het appartement is klein, maar heeft alles wat je nodig hebt. Je loopt zo naar het centrum, of pakt simpelweg een Grab. De grabs pikken je gewoon voor de deur van het appartement op, je hoeft niet eerst naar de uitgang te lopen.”

• Century Mahkota Apartments Beoordelingsscore: 9

“De locatie ten opzichte van de historische stad. De privacy . Zwem mogelijkheden.”

• Greystone 99 Suites Beoordelingsscore: 7

“Schoon, groot appartement en een goed zwembad.”

• 1 Bedroom Melaka Seaview Beoordelingsscore: 10

“Het was er rustig , gewoon top”

• Joti's oasis Chinatown Beoordelingsscore: 9

“Je hebt een prachtige etage helemaal voor jezelf, liefdevol ingericht, met een heerlijk balkon/terras. Het ligt in een leuk rustig straatje op loopafstand van alles.”

• “De locatie”

• Attractive Podium View @Atlantis Beoordelingsscore: 10

“Heel mooi appartement, heel hygienisch. Prachtig uitzicht over de stad vanop de 35ste verdieping. Een aanrader!”

• “Locatie en de ruimte”

• “Gezellig ingerichte woning. Het ontbrak aan niets. Alles was aanwezig wat we nodig hadden. Goed bed Prachtig uitzicht. Heerlijk zwembad.”

• “Heel moeilijk om in te checken. Zonder internet zou je al helemaal verloren zijn. Slechte communicatie ter plaatse. Online (via WhatsApp) werden we wel heel goed geholpen. Heerlijke infinity pool wel, en weinig volk. Voor de rest alles tiptop in orde.”