2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Murgia Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Trulli la casa di Rosa Point fra anmeldelser: 10

"Rosa's Trulli var højdepunktet på vores ferie. Rigtig hyggelig, holdt i den gamle stil med de moderne bekvemmeligheder. Rosa var meget betænksom, og vi nød den lækre morgenbakke, som Rosa sørgede for hver morgen. Der er mulighed for parkering, som vi var rigtig glade for, og haven er et skønt lille paradis med massere af blomster. Vi vil varmt anbefale stedet, og kommer gerne tilbage."

• h-sa GUEST HOUSE Point fra anmeldelser: 10

"Alt var godt. Værelset luksuøst, rent og pænt. Morgenmaden var god med pølse og ost, sluttede med dejlig hjemmelavet kage. Haven havde dejlige siddepladser under solsejl. Værterne var utroligt søde og opmærksomme. De vaskede endda noget tøj, der havde fået olivenolie på sig. Man kunne let gå til byen. Parkering på gaden udenfor virkede sikker."

• Dimore Angiulli - Trulli di Charme Point fra anmeldelser: 10

"Dimore Angiulli er en ægte oase - fra du træder ind på matriklen kan du mærke roen, og ikke mindst den fantastiske stemning som Massimilano og hans familie tilfører stedet. Det er så tydeligt at de ønsker at skabe de bedste rammer for et skønt ophold - det både i forhold til dejlige forhold, hjemmelavet og hyggelig morgenmad og løbende anbefalinger til udflugter og spisesteder. Herfra et kæmpe TAK til hele familien."

• Slow Living B&B Point fra anmeldelser: 9

"Autentisk med fantastisk beliggenhed og meget venlig personale"

• Giardini di Pietra Point fra anmeldelser: 7

"Super beliggenhed, vi havde junior suite med tagterrassen"

• Blanco - MAGNIFICENT B&B Altamura Point fra anmeldelser: 10

"Så fint og rent, nyt og moderne. Dejligt med 2 terrasser - hvor man kunne nyde både eftermiddags og morgen solen."

• Trullo Giardino Fiorito Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk morgenmad Alt hvad du skal bruge"

• Residenza Gramsci Point fra anmeldelser: 9

"Pænt og rent. Fin service."

• La Dimora Di Metello Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt beliggenhed. Dejlig morgenmad"

• Dimora Santa Barbara Point fra anmeldelser: 9

"Central beliggenhed"