2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hoteller i Thailand
Phi Phi-øyene Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• P.P. Casita - Adult Only Omtalescore: 9

«Hotellet ligger akkurat nok på utsiden av sentrum til at man ikke hører bråk fra sentrum. Enkelt å komme seg til, og til å komme seg rundt om på øyen. Nydelige omgivelser på hotellet.»

• «Lokasjon heilt perfekt. Stille og rolig på kveldstid. Om du ville ha meir bråk å liv, samt mer restaurant tilbud, var det en kort Longtail båt inn til Tonsai.»

• Zeavola Resort Omtalescore: 7

«Flott plass - rolige omgivelser og nært til strand»

• P.P. Palmtree Resort Omtalescore: 4

«Beliggenheten var super, personalet var veldig hyggelige»

• «Nesten alt var helt topp,beliggenheten personale hjalp oss veldigt fordi vi hadde glemt å ta med passå....»

• The Cove Phi Phi Omtalescore: 8

«Die Lage ein Traum.»

• Phi Phi Holiday Resort Omtalescore: 9

«Vi fikk et rom langt oppi bakkene. Det var ikke bra og alt for varmt og langt å gå til sjøen. Vi fikk dog oppgradert til beachfront straks vi spurte da med et tillegg i pris. Her trivdes vi veldig godt. 3 meter til sjø og beach. Nydelig øy med nydelig strand. Perfekt sted og utgangspunkt for utflukter i longtail båt til maya beach osv. savner stedet allerede.»

• Sea View Bungalow Omtalescore: 8

«Veldig hyggelig og smilende personale! Kom og hentet koffertene våres ved kaien da vi ankom phi phi. 15 min tur til hotellet og fikk gratis vann på veien. De hjalp oss også hjem igjen med koffertene. Nydelig utsikt!!! De fikset god frokost og var en utrolig søt familie. Beliggenheten er fantastisk når det kommer til den nydelige utsikten!»

• «Stille og Rolf, men samtidig sentralt»

• Panmanee Hotel Omtalescore: 7

«Sentralt og moderne rent rom.»