Pindus National Park Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Dilofo Hotel Luxury Suites Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijkheid van het onthaal. Bij het afscheid kregen we nog zelfgemaakt gebak mee voor de picknick.”

• Vikos View Beoordelingsscore: 10

“Buitengewoon vriendelijke hulp. Ontbijt zeer uitgebreid!”

• Giagia Evgenia Beoordelingsscore: 10

“De enorme vriendelijkheid en fantastische dienstverlening van de eigenaar. De heerlijke ruime kamer en het fijne bed, goed matras (niet te zacht, niet te hard) èn breed. Het werkelijk overheerlijke ontbijt. Kortom: een aanrader dit hotel!”

• Arhontiko Aristis Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid. Charme van de accommodatie”

• Hotel Adonis Beoordelingsscore: 9

“Prima locatie, en goed hotel”

• Arktouros Hotel Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijt was heerlijk. Vers gebakken spinazie rolletjes, heerlijke Griekse yoghurt met honing etcetera etc”

• “We voelden ons enorm welkom! De aankleding is erg knus en warm. Fijn met parkeerplaats onder het Hotel. Ontbijt was heerlijk, kamer had een super uitzicht en ondanks de sneeuw was het hotel heel comfortabel en warm. Als we nog een keer Metsovo bezoeken gaan we hier zeker terug.”

• Konstantinou & Elenis Beoordelingsscore: 9

“De plek is ideaal voor hikes in en rondom het Pindosgebergte. De gastvrijheid en vriendelijkheid van Doxa en haar moeder zijn fantastisch. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid.”

• Zagori Philoxenia Hotel Beoordelingsscore: 10

“Prachtig hotel! Mooie kamers, alles heel schoon, erg aardige eigenaar en zijn familie. Ze zijn bijzonder behulpzaam. Het ontbijt is perfect. Dit is beslist een hotel om terug te komen en aan te bevelen bij anderen. Vlak bij is de prachtige Viko kloof en iets verder rijden kom je bij de Meteora.”

• Aristi Mountain Resort Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht”