2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Poitou-Charentes Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Utmärkt läge ovh mkt rymligt rum, familje rum. Tyvärr dålig lukt i badrummet som drog ner helhetsintrycket.”

• Les Persiennes Gästbetyg: 10

”Otroligt vackert hus med en lika fin och prunkande utegård. Möjligheter att sitta vid flera lounge - och matmöbler och det fanns även en pool. Lugnt och tyst villaområde, kändes säkert då huset hade en mur med grind. Ägarna har getter och höns och många olika träd och buskar som de skördar för sylt och annat gott. Frukosten var enkel men väldigt god och vi blev serverade varje morgon, oavsett tid. Sista morgonen bad vi om frukost klockan 7.00, och det var inga problem. Utöver boendet vill jag även tillägga att staden (Saintes) och omgivningarna är fantastiska och härligt franska.”

• Fleur de Lys Gästbetyg: 8

”Bra frukost till att vara fransk. Mycket trevligt par som drev detta lilla hotell”

• Chez Fins Bois Gästbetyg: 10

”Så fint och mysigt. Mycket arbete är nedlagt på att få det vackert och bekvämt. Genomgående design. Finns alla köksredskap man behöver. Stor trädgård. John och Tania är ett väldigt trevligt värdpar. Kommer gärna igen.”

• Les Quintanes Gästbetyg: 8

”Välkomnande och familjärt”

• ”Lätt att hitta dit. Bra frukost. Bra bemötande vid ankomst. Fin toalett.”

• l'Ancienne Forge Gästbetyg: 10

”Kändes verkligen som att bo hemma hos någon. Mycket trevligt värdpar.”

• la Rosaliere Gästbetyg: 8

”Mycket charmigt boende i liten fransk by. Oerhört vänlig och serviceinriktad värdinna! God och riklig frukost. Bra och säker parkering på innergård. Vi återvänder gärna!”

• Domaine La Fontaine B&B Gästbetyg: 8

”Ambient stuk, härlig fransk lantlig atmosfär . Värdparet fantastisk trevliga och hjälpsamma, bra frukost och bra fransk restaurang i närliggande by.”

• ”Charmigt i gamla delen av staden”