2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Provincia di Varese Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• B&B Vinago Belvedere Omtalescore: 7

«Fint, rent rom, stort bad, bord til å spise frokost på.»

• Villa Terzaghi Omtalescore: 10

«Det virket som det har vært et kloster en gang i tiden.»

• B&B SouthItaly Omtalescore: 8

«Utrolig hyggelig personalet. Rosanna laget deilig frokost til oss og kjørte oss til togstasjonen.»

• B&B Tenuta Legnate Omtalescore: 10

«Nydelig gård på landsbygda omgitt av hester og flotte jorder, med kort vei til Lago Maggiore, sentrum og flyplassen. Veldig hyggelig personale, og flott uteområde for å nyte ettermiddagen og dekke på med ost og vin til kvelds. Frokosten var også nydelig og mangfoldig til å være B&B. Rommene delikate med god aircondition/vifte.»

• «Rent. Gode senger»

• B&B Osteria dello sperone Omtalescore: 10

«B&B Osteria dello sperone lå veldig fint ved elva, noen få km fra flyplassen. Rommene var veldig fine, alt var gjennomtenkt og flott. Frokosten var på rommet i kjøleskapet som var veldig praktisk. Man kunne spise når man ville før man dro til flyplassen. Det var veldig hyggelig og hjelpsom personalet. Vi spiste på Osteria som ligger rett ved siden av og det var veldig god mat. Man kan si at det var et flott kulinarisk opplevelse for oss»

• I Fiori di Malpensa Omtalescore: 3

«God frokost,hyggelig dame.»

• Home Sweet Home Omtalescore: 10

«Jeg fikk bo i Home Sweet Home i sentrum av Gallarate, nær Piazza Della Liberta. En nydelig leilighet i et sentralt og fredelig område. Flere restauranter i nærheten. Kjøkkendelen velustyrt og leiligheten veldig vakker.Ada og Simona fine og imøtekommende verter som ville mitt beste.Takk for meg, kommer gjerne igjen.»