2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Pustertal Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Rose Beoordelingsscore: 9

“Half pension was uitstekend, zowel ontbijt als diner. Omdat we door omstandigheden verplicht waren langer te blijven werd daar door de eigenaar van het hotel een oplossing voor gevonden, wat met het drukke Pinksteren weekend niet evident was.”

• B&B Hotel Heidi Beoordelingsscore: 7

“Mooie locatie, wij waren op doorreis van Toscane naar Nederland. Schone kamers met gedeeld balkon. Campingbedje voor mijn dochter stond klaar. Vriendelijke gastvrouw die ons snel voorzag van alle benodigde informatie.”

• “Compleet hotel met gezellige bar. Behulpzaam en adequaat personeel. Goed ontbijt Goed samengesteld keuzemenu met heel goed eten. Complimenten voor de kok. Zeer complete Spa met mooi zwembad en diverse goede sauna's en fijne rustruimtes. Fietsen kunnen met de lift in de kelder Gratis parkeren. Overal mooi uitzicht op de bergen. Relaxte sfeer.”

• Hotel Lago di Braies Beoordelingsscore: 7

“Locatie staat op een prachtige plek. Het personeel heeft voor een goed diner gezorgd ondanks allergieën en intoleranties.”

• Hotel Weiher Green Lake Beoordelingsscore: 10

“Alles: voortreffelijk eten, prachtige wellness en zwembad, zeer vriendelijk personeel”

• Majestic Hotel & Spa Resort Beoordelingsscore: 9

“Kamer en badkamer”

• Hotel Blitzburg Beoordelingsscore: 10

“Mooie plek, prachtige kamer, zeer vriendelijke mensen, perfect ontbijt.”

• Hotel Tannenhof Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt”

• Hotel Ansitz Kandelburg Beoordelingsscore: 7

“Autentiek inrichting”

• Hotel Panoramik Beoordelingsscore: 6

“Het uitzicht was prachtig. Het zwembad was fijn.”