2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Réthymno
Réthymno Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Agia Fotia Taverna Omtalescore: 10

«Perfekt plassering og god mat.»

• Pension Lucy Omtalescore: 10

«Hos Lucy har man det godt, hun er vennligheten og gjestfriheten selv :-) Vår første tur til Panormo og vi ble ønsket velkommen av Lucy med vin, raki, melon og vann på rommet! Rommet har et lite kjøkken med alt det man trenger av utstyr til å lage mat hvis man vil. Her var det til og med klut, oppvaskmiddel, kaffefilter, servietter, salt og pepper-det har vi aldri opplevd tidligere når vi har leid studioleilighet. Flott terrasse med parasoll. Pension Lucy ligger sentralt i Panormo- nærmeste taverna er et minutt unna. Tar ca. 5 minutter å gå til stranden som ligger utenfor sentrum. Lucy selv er en nydelig dame som vil gjestene sine alt vel. Alltid tilgjengelig og ordner opp hvis det er noe du trenger hjelp eller råd om.»

• Rethymno House Omtalescore: 10

«Spennende hotell i gamlebyen. Historisk sus. Hyggelig vert.»

• Avra Omtalescore: 10

«Lite koselig hotell med havutsikt. Fantastisk vertskap og en frokost av beste sort.»

• Archontika Apartments Omtalescore: 8

«Hyggelig familiedrevet hotell med store og rene rom. Det har nok ikke blitt pusset opp på en stund, men det var bare sjarmerende. Rimelig pris på overnattingen ga svært høy value for money. Kort vei til et meget koselig bysentrum uten andre turister og med den gode restauranten til Nikos.»

• «Fin beliggenhet med kort tur over til palmeskogen. Det var også fin strand rett ved overnattingsplassen. Egen taverna på stedet og en taverna i nærheten som også hadde butikk med litt av hvert.»