2. Hotellrecensioner Brasilien
  3. Recensioner för B&B och värdshus i São Paulo (stat)
São Paulo (stat) Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Personalen var familjär och hjälpsam. Vad man än behövde hjälp med, löste de det enkelt ned ett leende. Efter ett par dagar kändes de som nära vänner! Rent och snyggt!”

• ”Perfekt för att stanna över natten innan/mellan flyg då det tog ca 10 min m uber från boendet till flygplatsen. Fanns en pizzeria några meter bort där man kunde fixa middag och personalen var väldigt trevlig.”

• ”Den underbara atmosfären”

• Vila Stellino Suítes Gästbetyg: 6

”Området var ok . Kändes rent och enkelt. Ganska bekvämt men litet.”

• Bali Suites Itamambuca Gästbetyg: 9

”Lugnt och skönt läge på återvändsgata. Bra rum för prisklassen. Vi kom från stranden med båt taxi (5 BR), promenerade till boendet. Fick hjälp av strand försäljare vilken väg vi skulle gå. Hade varit långt att gå längs huvudvägen. Det finns en minimarket nära boendet med vatten, frukt, mat. Mat och bar och kaffe finns även på boendet. Fick skjuts (Shuttle) in till staden för uteliv och restaurang. Många bra tips, tack! Observera att Uber och Taxi slutar köra klockan 23 på lördagar.”

• Lolosa Suítes Gästbetyg: 7

”Skön säng. Mycket enkelt boende men charmigt.”

• Augusta Jardins Home Gästbetyg: 7

”Boendet var litet och enkelt, men innehöll det man behöver för några dagars boende, och var rent och välstädat. Den stora bonusen är boendets läge på en lugn och skyddad innergård mitt i centrala Sao Paulo. Ett prisvärt boende!”

• Pousada Vivamar Gästbetyg: 9

”Städning, gästvänlig.”

• Pousada dos Franceses Gästbetyg: 7

”Trevlig personal”

• Portal do Sabiá Maresias Gästbetyg: 10

”allt! otroligt fin och avkopplande plats! värden var mycket snäll!”

gogbrazil