2. Hotelanmeldelser for Egypten
  3. Hotelanmeldelser for South Sinai
South Sinai Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Jaz Fayrouz Point fra anmeldelser: 9

"Virkelig lækkert sted. Så hyggeligt og perfekt beliggenhed."

• Rafiki Hostels - Dahab Point fra anmeldelser: 8

"At der var mange muligheder for oplevelser. Personalet er hjælpsomme"

• Sharm Reef Resort Point fra anmeldelser: 8

"Morgenmaden er helt okay 🫠"

• Penguin Village Dahab Point fra anmeldelser: 9

"Vi havde stor balkon med udsigt ud til havet. Det er fuldstændig fantastisk. Personalet leverer super service."

• Xperience Sea Breeze Resort Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk koralrev ved hotellets strand.Mindst lige så flot og spændende som på turen til White Island.👍Personalet var enestående, virkeligt serviceminded. Maden var lige som vi kunne lide den, varieret og lækker hver dag.👍 Værelset var stort og Airconditionen virkede perfekt.Selv ved 44 graders varme. Kommer helt sikkert igen.😁"

• Naama Blue Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden og personalet er søde og hjælpsomme."

• Retac Qunay Dahab Resort & SPA Point fra anmeldelser: 10

"Er på ferie i Dahab i længere tid , og valgte at forkæle mig selv med et par dage på Retac resort. Jeg blev endda opgraderet til all-inclusive. Jeg normalt ikke super vild med resort buffet'er men kan ikke rose det sted nok. Alt er veltillavet og råvarene friske og stor variation. Værelset (seafront) var smukt og skinnende rent . Det var havudsigt helt ude fra badekarret. Personalet var alle venlige og hjælpsomme. Stranden er smuk med gode liggestole og strandbar, dog er det ikke sandstrand, så badning foregår via hotellets badebro. Jeg ville bestemt ikke tøve med at booke her igen"

• Amphoras Beach Point fra anmeldelser: 8

"Koralrevet ved hotellet"

• Oonas Dive Club Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden. Meget venligt personale. Receptionisten forstod ikke helt, at jeg havde en urinvejsinfektion som var nået til nyerne, selvom jeg havde forsøgt at undgå dette. Jeg sov i 24 timer og kunne først få medicin om mandagen og ankom søndag morgen. Det var lidt anstrengende og også trist. Jeg bad ikke om ekstra god behandling eller særbehandling."

• Jaz Fanara Resort Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk personale alle steder. Stor tak til Mohamed på La Gazela, Karim på café pyramide og alle de andre som gjorde vores ophold Fantastisk."