2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Syd-Tirol Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Chalet Olympia Omtalescore: 10

«Bra boende med en riktigt bra pizzeria /reastairang»

• Garni Le Chalet Omtalescore: 9

«Vi likte alt😊Vi følte oss virkelig velkomne. Beliggenheten var helt topp med direkte nærhet til utgangspunkt for alle turer- vi trengte ikke bruke bil under oppholdet .»

• Hotel Luna Mondschein Omtalescore: 10

«Flott hotell med fantastisk hyggelig personale. Stort rom med balkong, sofa og minibar. Fikk tilbud om halvpensjon til en billig penge. Absolutt verdt det. Nydelig mat med varierende menyer. Alex i baren var alltid blid og service-minded, som også øvrig personale. Nydelig hage med fint svømmebasseng med varmt vann. Godt etter en lang fjelltur.»

• Hotel Raffl Omtalescore: 7

«Hyggelig personale. Fikk oppgradert rommet for en grei pris. Gratis parkering.»

• «Nydelig beliggenhet med vakker utsikt over byen , flott spa, stort flott rom veldig rent, resturant ned nydelig mat og personalet både i respsjonen /restuatnt var super hyggelige 🤩 busstopp 50 M fra hotellet 👌»

• Monte Pana Dolomites Hotel Omtalescore: 10

«Flott beliggenhet på et platå ved alpene. God kvalitet på hotellrom, spafasiliteter og måltider. Svært hyggelig betjening. Vi hadde rom med halvpensjon og opplevde god valuta for pengene»

• Eggentaler Omtalescore: 8

«Stedet er heldig fint, men partner var syk’ så dermed ikke fullt utbytte av oppholdet. Under bedre forhold kommer bi gjerne tilbake, ikke minst pga hyggelig og hjelpsomt personale»

• Schlossberg Omtalescore: 10

«Fantastisk hyggelig personalet, og servicen er på topp. Hjelper også at de satser på motorsykkel turister, passet oss godt da vi er en gjeng motorsyklister. 😁»

• Hotel Verena Omtalescore: 10

«Personalet var enestående. Her føler man seg velkommen og spesiell. Store rene rom med balkong. En nydelig hage med svømmebasseng og Jacuzzi. Utsøkt mat. Vi var på gjennomreise og hadde bare tenkt å være der en natt. På et slikt sted blir man aldri bare en natt. Her tar vi gjerne turen tilbake.»

• Hotel Scoiattolo Omtalescore: 8

«God frokost, stort rom med balkong med utsikt ut over dalen. hyggelig og hjelpsomt personale. Badstu, steamdusj og jacuzzi for 2 i kjeller. Greit utgangspunkt for vandringsruter, og til gondol bare 200m fra hotellet.»