2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Sydtyrolen Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Feichter Hotel & Bistro Gästbetyg: 10

”Trevlig personal, god frukost, jättebra tips på restaurang och aktiviteter. Jag rekommenderar verkligen detta hotell.”

• Hotel Bergkristall Gästbetyg: 5

”Fin miljö, bra rum,”

• Hotel Markushof Gästbetyg: 7

”Mycket god middag med grillat!”

• Hotel Ideal Park Gästbetyg: 10

”Tipptopp hotell med trevlig personal! Hotellet har allt och lite till. Vi bodde i ett toppmodernt rum i Annexet som hängde ihop med hotellet. På taket finns pool, solstolar och bar mm. I baren serverades jättegoda pizzor. Bilen parkerade vi i garaget och det kändes skönt då bilen var fullpackad på vår genomresa. Tyvärr stannade vi bara en natt men här kan man gärna stanna längre!”

• Sporthotel Zoll Gästbetyg: 10

”Fantastiska aktivitetsmöjliheter”

• ”Superfint hotel med trevlig personal och en toppen frukost. Låg ett stenkast från centrum och hade en pool med fantastiska vyer.”

• Guesthouse St Nikolaus Gästbetyg: 10

”Utsikten, frukosten, personalen”

• Hotel Leonard Gästbetyg: 9

”Rent, snyggt inrätt och vackert beläget bland bergen. Frukosten var också ett plus, god och fräsch.”

• Camping Zögghof Gästbetyg: 10

”Superbra läge, måste vara i princip nybyggt då allt var väldigt fint och inte det minsta slitet.”

• ”Allt. Restaurang: Fantastisk frukost. Utsökt god vällagad och vacker mat samt bra viner Personalen mycket vänlig och hjälpsam. Kabinbana 200-300 m från hotellet,.Gratisresor med lokaltrafik .”