2. Hotelbeoordelingen Nederland
Texel Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• B&B Vloedlijn Texel Beoordelingsscore: 10

“-”

• B&B De Koog Texel Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamers. Goede ligging, loopafstand naar strand en centrum”

• Bed & Bad Soet Texel Beoordelingsscore: 10

“Gastvrij. Ruime kamer, rustige omgeving”

• De Museumkamer Beoordelingsscore: 8

“Perfecte lokatie”

• Slow Down Texel Beoordelingsscore: 9

“De ligging was top. Kwartier lopen van het centrum. Het is een mooie plek, met mooi uitzicht. Qua hygiëne: alles was super schoon en netjes! Daar word ik heel blij van :)”

• B&B Zuiderkreek Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid, de ligging, de vrijheid, de bedden, het sanitair en bovenal het elke dag andere ontbijt!”

• De Ruige Hoogte Beoordelingsscore: 10

“Wat een leuke B&B! Vriendelijk ontvangst. Eigenlijk is het een mini appartement, met een woonkamer en keukentje met koelkast, waterkoker en Senseo koffieapparaat, badkamer en slaapkamer. Het is ruim, netjes, licht, rustig, en comfortabel. Goed bed en goede douche. Als je wilt loop je zo de prachtige natuur in aan de overkant van de straat. En een overheerlijk ontbijt! De Koog is gezellig, op ongeveer 25 minuten lopen ben je in het centrum. Wij komen zeker terug als we weer een keer naar Texel gaan!”

• Pastorie Stella Marie Beoordelingsscore: 9

“De locatie is prachtig! Als je er rekening mee houdt dat de B&B (oude pastorie) naast een kerktoren staat (klokken), dan is het een heerlijk verblijf. De faciliteiten op de kamer en het uitgebreide ontbijt waren uitstekend.”

• Bed & Coffee Skilleplaatsje Beoordelingsscore: 9

“Grote kamer, schoon, gemeenschappelijke ruimte, rust”

• Het Droomatelier Beoordelingsscore: 10

“We waren de eerste ‘bewoners’. Erg vriendelijke ontvangst. Goeie uitleg. En schone kamer die prachtig was ingericht.”