2. Opinions d'hotels de Noruega
  3. Opinions d'hotels de Noruega
Troms Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Town Square Puntuació: 10

"Molt cèntric i confortable"

• "Està a prop de l’aeroport."

• Smarthotel Tromsø Puntuació: 7

"L'ubicació, i el tracte del personal"

• "Espai cuina-menjador-sala ampli i agradable. Molt còmode i espaiós"

• "Un ambient molt familiar i agradable! Com a casa!"

• "Lloc tranquíl i cèntric. Apartament molt acollidor i decorat amb gust. Equipat amb tot el que et pugui fer falta. Molt recomanable i l'amfitrió molt agradable. Una estada com a casa!!"

• "Just al centre, a tocar del moll."

• Quality Hotel Harstad Puntuació: 10

"L’hotel és modern i molt acollidor. La seva ubicació és molt especial i l’esmorzar molt bo! A l’esmorzar hi ha menjar sense gluten. Tot un encert!"

• "Casa molt espaiosa en una ubicació ideal, prop de Tromso i a uns cinc minuts de l'aeroport. La gateta Mila ens va fer una calida rebuda i per nosaltres que ens encanten els animals ens va encantar"

• Gullesfjord Camping Puntuació: 10

"Ens vam allotjar a la casa amb bany privat. És antiga i senzilla, però ens ha anat perfecte. S'hi estava molt calent i era confortable. Constava d'una entrada, una cuina, un menjador molt gran i una habitació amb una llitera doble i un llit individual a part. Molt més gran del que pensàvem. A destacar l'indret on es troba: està al mig d'una vall amb un llac i a finals de març estava tot nevadíssim i les vistes des de les enormes finestres eren ESPECTACULARS. El lloc és preciós. Hi ha un restaurant gens car, vam demanar una pizza, que ens van portar a la casa, per uns 20€ per 4 persones! La cuina no la vam fer servir, així que no sabem com està. Els llençols i les tovalloles ens han costat 50NOK per cap, no 500NOK com posa en alguns comentaris!"