2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Umbrien
Umbrien Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Läget rummet”

• Times Suites & Bar Gästbetyg: 9

”Centralt läge nära till sevärdheter och restauranger. Trevlig och hjälpsam personal”

• Vico Del Poeta Gästbetyg: 10

”Trevligt och prydligt rum. Hjälpsam och trevlig värd.”

• Le Balze Camere in Villa Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig värdinna! Hon skjutsade oss dessutom till vårt tåg på hemresan. Poolen och poolområdet är fantastiskt fint liksom den omgivande stora trädgården. Rummet är väldigt mysigt inrett och badrummet är stort och elegant. Vi fick själva plocka fram frukost från en kyl och brödbricka, vilket inte framgick av hemsidan. Sedan satt vi på balkongen och åt, vilket fungerade bra.”

• B&B Il Pizzagiallo Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig värdinna och son. Det var lugnt och vackert. Rummet hade en liten uteplats att sitta på”

• Boutique Hotel Masolino Gästbetyg: 10

”Väldigt fint renoverat i gammalt hus i Panicale. Smakfull inredning. Sängen var underbar att ligga i. Personalen var otroligt trevliga och hjälpsamma. Frukosten hade det man behövde. Kommer definitivt att återkomma.”

• Alter Ego b&b Assisi Gästbetyg: 8

”Centralt läge till bra pris”

• B&B dell'Aviatore Gästbetyg: 8

”Allt. Värden, rummet, badrummet. Vilket badrum. Omgivningen. Frukosten. Kan varmt rekommendera detta boende.”

• ”Jag tyckte frukosten va bra.”

• Camere Urbevetus Gästbetyg: 8

”Centralt läge, vackra omgivningar. Trevlig terass, fin utsikt genom fönstret. Sköna sängar, fint och fräscht badrum. Bra mörkläggning.”