2. Hotelbeoordelingen Polen
  3. Hotelbeoordelingen Polen
Uznam Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Villa Benedykt Beoordelingsscore: 8

“Zeer hartelijke ontvangst, fietsen konden in een aparte ruimte binnenshuis geparkeerd worden. Uitstekend ontbijt. Gunstige ligging t.o.v. Centrum en strand.”

• Villa Alexandra Beoordelingsscore: 10

“Toplocatie! Vriendelijk personeel!”

• Dom Wczasowy Zefir Beoordelingsscore: 3

“Enkel de plek, maar 1 straat verder is maar 25 meter meer….”

• Dom Wczasowy Zefir Beoordelingsscore: 10

“Excellente lokatie met eigen (betaalde) parkeergelegenheid. Kamers en sanitair zijn spik en span. Om de hoek zijn ontbijtmogelijkheden.”

• Willa Atena Beoordelingsscore: 8

“Goede centrale ligging. Een doodlopende straat, rustig!”

• Dom Zdrojowy Amber Beoordelingsscore: 9

“Een mooie art-deco villa . Ik had een mooie kamer.”

• Pod Kasztanem Beoordelingsscore: 8

“De locatie is prettig. Dichtbij Wollin. De (historische) plekken die we graag wilden bezoeken waren dichtbij. Het ging maar om één nacht en deze plek vormde een heel fijne tussenstop. Hier ga ik zeker weer naar terug. Vooral in dit jaargetij. Ik weet niet hoe het in de zomer zal zijn. Ik heb een voorkeur voor ruige weersomstandigheden en dan is een prettig geprijsde plek als deze heerlijk vertoeven. Lekker wat schrijven, of de volgende dag voorbereiden, lezen..”

• Villa Grand Solis Beoordelingsscore: 10

“Zeer nette en beleefde ontvangst, gelijk info over hotel, parkeren en plaats zelf (bv. waar boulevard en route). Ontbijt was heerlijk, verse producten en werd continu bijgevuld. Nette schone kamers en 's avonds genoten van heerlijk diner. Strikte hygiëne regels vanwege covid.”

• Rezydencja Familia Beoordelingsscore: 9

“Heb Rezydebvja Familia geboekt via Booking.com als budget Hotel. Bij aankomst bleek het Hotel super de Luxe te zijn. Het was er erg schoon en netjes tegen een zeer schappelijke prijs. Het hotel ligt een klein beetje afgelegen en bied savonds helaas geen mogelijkheden om nog even iets te eten, daar in tegen was het zeer uitgebreide ontbijt buffet bijzonder goed verzorgd.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Uznam

gebaseerd op 23.733 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com