2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Val D'Elsa Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Palazzo Renieri - 3stelle S Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig morgenmad og god placering i middelalderbyen."

• Hotel Le Renaie Point fra anmeldelser: 10

"Et skønt sted, med dejlige værelser og et meget smilende og venligt personale. Det var et meget roligt sted, og så var der swimmingpool. Der var god mad, men det kunne have været rart, hvis personalet kunne lidt mere engelsk, dog var der én tjener, som var dygtig til engelsk, så det var ok."

• Hotel Sovestro Point fra anmeldelser: 9

"Super venligt og imødekommende personale, altid smilende, som skaber en ekstra god stemning. Maden var enestående og turen kan anbefales for den alene og vil uden tvivl vende tilbage igen for dette."

• Hotel Palazzo San Lorenzo & Spa Point fra anmeldelser: 10

"Det var et helt fantastisk hotel med en vidunderlig udsigt! Vil anbefale det til alle både i forhold til placering og faciliteter❤️ Vi var så imponeret at vi også gerne kommer igen en dag! Morgenmaden var også virkelig god! Stort flot værelse!"

• Borgo della Meliana Gambassi Terme Point fra anmeldelser: 10

"Smukke omgivelser. Stor og ren lejlighed tæt på smukke byer. Venlig og hjælpsom kontaktperson. Jeg kommer gerne igen."

• "Beliggenhed og atmosfære"

• Villa Ducci Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed med udsigt over vinmarker mv. og til San Gimignano. Utrolig venligt og hjælpsomt personale. Fin restaurant med god mad til rimelige priser."

• "Morgenmaden var udmærket. For min familie og venner. Flot kage bord. Mange kager. Men for en gluten allergiker, var der ikke meget at komme efter. Jo frugt og æg, men brød tja - kun hvis man kalder tvebakker for brød."

• Leon Bianco Point fra anmeldelser: 10

"Ligger lige i centrum og med det sødeste personale og så lækkert værelse"

• Agriturismo Casa Alle Vacche Point fra anmeldelser: 8

"Lækker lejlighed. Pænt, rent meget italiensk. Beliggende midt i vinmarkerne. Meget venligt personale. Lækker restaurant."