2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Val di Chiana Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Precise Tale Poggio Alla Sala Point fra anmeldelser: 8

"Nyt og rent. Men ikke et personligt sted. Indretningen er ny."

• Casa Vacanze La Fiorita Point fra anmeldelser: 10

"Vi havde en fantastisk ferie! Lejligheden havde alt hvad man skulle bruge. Chamerende, hyggeligt og roligt hotel. Alle lejligheder har deres egen gazebo med havemøbler. Der er kun 6 lejligheder på hotellet, så det føles næsten som at have området for sig selv. Hotellet drives af det sødeste ældre ægtepar, som omhyggeligt passer og plejer stedet. En virkelig stor fornøjelser - vi kommer gerne igen!"

• Hotel Panoramic Montepulciano Point fra anmeldelser: 7

"Fin pool. Stort værelse, men balkonudsigten var skjult bag et kæmpetræ."

• Podere Fontecastello Point fra anmeldelser: 9

"Udsigt, pool, personale"

• Hotel Reali Point fra anmeldelser: 6

"Rimelig morgenmad og gode senge, manglede grøntsager som tomat og agurk til morgen mad, lidt kedeligt men masser af hjemmelavede kager, hvis man kan lide det"

• Villa Santa Margherita - B&B Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden nedenfor byen er fin, men ikke egnet for gangbesværede. Der er parkeringsmulighed. Udsigten er meget smuk."

• Albergo Ristorante San Biagio Point fra anmeldelser: 7

"Det lå rigtig godt, dejligt at der var mulighed for at bruge poolen som er indendørs, men man kunne komme ud og ligge på en liggestol udendørs."

• Albergo Il Marzocco dal 1860 Point fra anmeldelser: 10

"Vi følte os meget velkomne og fantastisk godt taget imod. Enrica i receptionen er det sødeste menneske, der gør alt for at hjælpe. F.eks. med forslag til gode restauranter og bordbestilling, parkering og seværdigheder. Det øvrige personale var også venlige og imødekommende. Værelset og hotellet var yderst rent og morgenmaden rigtig god, varieret og velsmagende. Værelset var virkelig “room with a view” med udsigt helt over til Trasimeno søen."

• Villa Schiatti Point fra anmeldelser: 9

"Alt fungerede og var godt. Værtsparret og personalet gjorde alt for at vi fik et godt ophold. Vandrerute lige uden for døren. Fantastisk cykellandskab. Hyggelig stemning. Dejlig mad og dygtige folk i køkkenet."

• Borgo Il Melone Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig poolområde, stort værelse og god service"