Val di Fiemme Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Bellamonte Beoordelingsscore: 9

“Badkamer: Gewon goed, snel warm water - ontbijt: ruim voldoende - locatie: mooie omgeving en een en al rust.”

• Active Hotel Ancora Beoordelingsscore: 9

“Het hotel was super. Vriendelijk personeel wat er alles aan doet om je er thuis te voelen. Heerlijk eten. De gids verbonden aan het hotel verteld je enthousiast over de omgeving en neemt je dagelijks mee naar de mooiste plekjes als je dat wil.”

• La Roccia Wellness Hotel Beoordelingsscore: 9

“Zeer mooi ingericht en functioneel. Prachtig zicht op de bergen vanop de kamer, de fitnessruimte, de relaxruimte en het zwembad. Wellness was top.”

• Hotel Lagorai Resort & Spa Beoordelingsscore: 10

“Zeer gezellig, mooi hotelletje met prachtig uitzicht”

• Hotel La Sorgente Beoordelingsscore: 8

“Wat ik prettig vond aan deze accommodatie is toch de gastvrijheid van het personeel. Zij waren erg vriendelijk en bereid je te helpen. Ook vond ik de sfeer in het hotel erg prettig met een frisse inrichting (interieur) Wat ik het leukste vond aan de accommodatie was toch de sauna. Wat een prachtige sauna met mooi uitzicht. Je krijgt er een kopje thee bij met wat lekkers (ochtend). Voor de prijs dat je ervoor betaald is het het zeker waard! Bij het ontbijt schrik je eerst van het soort eten wat zij aanbieden. Het lijkt heel weinig, maar hebben daarnaast op de tafel toch een menu staan voor extra (basis) gerechten die je kunt bestellen. Ik denk dat er altijd wel iets tussen zit wat iemand lust. Ook bieden zij gezonde of vega keuzes aan wat ook erg prettig kan zijn voor bezoekers.”

• Park Hotel Villa Trunka Lunka Beoordelingsscore: 9

“Alles!”

• Hotel Regina Delle Dolomiti Beoordelingsscore: 6

“Badkamer voldeed, alles een beetje versleten, ontbijt voldeed wel. Locatie voor mij op weg naar de Stelviopass prima, value for money acceptabel.”

• Park Hotel Villa Trunka Lunka Beoordelingsscore: 7

“Prima kamer met mooi uitzicht! Lekker ontbijt en prima ligging”

• “Schitterend hotel, mooie kamers, heerlijk bad in kamer. Ontbijt lekker. Lobby gezellig. Mooi ontworpen. Gastvrij team”

• Albergo Negritella Beoordelingsscore: 9

“Alles heel goed, kamer zeker ok, bedden goed en grote badkamer met goede douche. Locatie zeker ok. Ontbijt helemaal ok. Avondeten is goed, zeker voorgerechten, hoofdgerechten tamelijk kleine porties. Wij gaan zeker nog eens terug voor één nacht.”

De 30 beste hotels in: Val di Fiemme