Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Espanja – hotelliarviot
  3. Valencian maakunta – hotelliarviot
Valencian maakunta Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Hotel Doña Isabel Arvioiden pistemäärä: 8

”Mukava henkilökunta, hyvä tavallinen ravintola alakerrassa ja lyhyt matka lentokentälle.”

• Hotel Maritimo Arvioiden pistemäärä: 6

”Hyvä sijainti ja kooltaan suurehko huone.”

• Estudiotel Alicante Arvioiden pistemäärä: 8

”Hyvä palvelu, siistit huoneet!”

• Casa Millor Vista, Rooms Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiaisemme teimme itse osittain tarjolla olevista vaihtoehdoista. Olimme koko talossa yksin ja nautimme tilasta ja ihanasta näkymästä kaupungille. Huone oli kaunis ja erillinen kylpyhuone tilava. Keittiötila oli myös varsin tilava mutta jos huoneet olisivat kaikki olleet varattuja olisi varmasti tila tullut ahtaaksi. Saatu avainkoodi taloon toimi hyvin ja tarvittavat asiat löytyivät helposti. Xativan kaupunki on mielenkiintoinen hieno kaupunki. Kävelymatka keskustaan on lyhyt ja mäen nouseminen teki vain hyvää pitkän automatkan jälkeen.”

• Port Alicante City & Beach Arvioiden pistemäärä: 7

”Hotelli erittäin siisti ja tyylikäs.”

• Blanq Carmen Hotel Arvioiden pistemäärä: 6

”Sijainti oli hyvä, sijaitsi vanhan kaupungin laitamilla. Keskustaan lyhyt matka. Huoneen ikkunaluukut ja ranskalainen parveke tekivät puolisoni iloiseksi. Bonusta oli kompakti kattoterassilla, josta oli kivat nykymät.”

• Silken Puerta Valencia Arvioiden pistemäärä: 5

”Sijainti ja aamiainen hyvä, henkilökunta mukavaa.”

• La Familia Gallo Rojo Arvioiden pistemäärä: 6

”Sijainti on mukava, 5 minuutin kävelymatka merelle. Huone oli erittäin hyvä, isot sängyt, kaunis näyttöala ikkunasta. Siivous oli perusteellinen.”

• San Remo Arvioiden pistemäärä: 8

”Sijainti ja hyvä hinta-laatusuhde”

• Port Elche Arvioiden pistemäärä: 9

”Ihana allasalue! Hyvin siisti hotelli ja siistit huoneet. Olimme yhden yön kyseisessä hotellissa, koska sijaitsi aivan lentokentän vieressä. Tähän tarkoitukseen oikein hyvä hotelli, koska muuten sijainniltaan hyvin syrjässä eikä ympärillä ole muuta kun teollisuushalleja sekä suurempia yrityksiä. Lentomme lähti aamuyöstä, joten henkilökunta tilasi meille ennakkoon taksin ja he olisivat valmistelleet meille aamupalaksi jopa eväät jos olisimme halunneet. Mukava kokemus kaikenkaikkiaan 😊”