2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Valle d'Itria Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Park Hotel La Grave Gästbetyg: 8

”Frukost, rummet och service”

• Donna Lucrezia Gästbetyg: 10

”Otrolig frukost och fantastiskt boende för de som gillar hotell som är personliga. Personalen var fantastiska och hjälpte till med tips på restauranger i närheten. De gör verkligen det lilla extra för att få dig att känna som hemma. Vi kommer definitivt tillbaka! 😊 Rekommenderar detta boende varmt.”

• Hotel Colle Del Sole Gästbetyg: 8

”Kort väg till Trullihusen. Balkong. Hjälp med bagaget då vi kom.”

• PRIMO OSTUNI HOTEL Gästbetyg: 10

”Snygg inredning, väl planerat, badrummet var lyxigt med fina hudvårdsprodukter, personalen var otroligt service inriktad, frukost med hemlagade lokala delikatesser, nära till gamla delen av staden, gratis parkering.. trevlig lobbybar.. All personal var väldigt familjär, positiv och proffsiga.”

• ”Fint och lantligt läge. När Alberobello!!!!!!”

• Relais Masseria Caselli Gästbetyg: 9

”Hotellet är vackert och välskött. Bekväma sängar, stora rum med AC. 2 jättefina poolområden. Gott om plats. Jättegott kaffe!”

• Hotel Incanto Gästbetyg: 3

”Ingenting”

• Villa Elisabetta Gästbetyg: 9

”Allt finns i villan och den är helt nyrenoverad. Stor, rymlig och välplanerad. Modern stil. Mycket hjälpsamma värdar.”

• Relais Sant'Eligio Gästbetyg: 8

”Frukost personalen var väldigt serviceminded, städningen var mycketbra, läget till gamladelen av staden superbra, parkeringen mycketbra”

• Villa Capitani Gästbetyg: 10

”Vi fixade samtliga måltider själva, hittade god mat runtomkring i området. Nära till havet, precis vad vi ville.”