2. Hotellrecensioner Filippinerna
  3. Recensioner för semesterboenden i Visayas
Visayas Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Skyddat område”

• ”Billigt.Låg i ett inhängnad område med bara inhemsk befolkning. Det var mysigt.”

• ”allting var superbra! det var rent och städat, faciliteterna var också jättebra. så mysigt och lite utanför turistgatan vilket var skönt. värden och hans familj var underbara! har inga dåliga saker att säga om boendet”

• ”Allt var fantastiskt! Vi bokade från börjar tre nätter på gården, men det slutade med att vi stannade en hel vecka. Bra läge i mitten av Bohol med moppe-avstånd till allt. Otroligt trevligt par som har gården, de gav oss massa frukt och mycket bra tips på saker att göra på ön. Maten var både billig och jättegod med egenodlade grönsaker. Rekommenderar stark!”

• ”Så trevliga ägare som plockade upp oss mitt i natten från flyget och hjälpte oss sedan in i boendet. Bra säng och skön luftkonditionering. Inget dåligt att säga 😊”

• BH Mangrove Condos Gästbetyg: 8

”Lunchmaten var jättegod! Köksdelen”

• E & F CONDOTEL Gästbetyg: 8

”Väldigt lugn område”

• Tresha Lance Apartelle Gästbetyg: 9

”Helt underbart ställe att bo på. Nära till allt, stränder, centrum D-mall mm. Har varit gäst tidigare. Och det säger en hel del. WiFi fungerade bättre denna gång. Personalen är hjälpsamma och tillmötesgående, och vet allt om Boracay. Om man undrar något.”

• ”Det var ett ok boende med ett litet torg utanför med ett par matställen, cafe och snabbköp. Bra säkerhet och reception 24h”

• Citadines Cebu City Gästbetyg: 8

”Rent, fräscht, bra faciliteter och med mycket bra frukost!”