2. Hotelanmeldelser for Belgien
  3. Hotelanmeldelser for Vestflandern
Vestflandern Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Tijl Uilenspiegel Point fra anmeldelser: 6

"beliggenhed - ikke andet"

• Canal Suites Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed"

• Golden Tree Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Skønt hotel, med megen charme og skæve vinkler. Ligger perfekt til gåture i Brügge og dejligt nemt at komme til fra motorvejen. Dejligt værelse og lækker morgenbuffet. Der manglede bare ikke noget. Skønt med de små lounges hvor man kunne sidde og sludre sammen med dem man rejste med. Lækkert at der var vand automat og isterninger til fri afbenyttelse og naturligvis med kaffe te service på værelset"

• Monsieur Maurice Point fra anmeldelser: 7

"Morgenmaden var rigtig god, og der var en dejlig stemning på hotellet Mulighed for at være alle 4 venner på et værelse."

• Hotel De Stokerij Point fra anmeldelser: 10

"Det er et fantastisk sted. Er vi i nærheden af hotellet køre vi gerne de sidste km for at besøge stedet igen. Værten helt i top. Morgenmaden den bedste til dato vi har fået på et hotel og der har været mange. Værten har altid et smil på læben og altid klar til at hjælpe med de gode lokale spisesteder."

• Hotel Albert I Point fra anmeldelser: 7

"Høj service, lækkert renoveret værelse og central beliggende"

• Velotel Brugge Point fra anmeldelser: 6

"Gode senge. Rolige omgivelser og fri parkering så længe der er pladser. Cykeludlejning så spændende ud ved længere ophold. Busse kører hver 20 min. Fint. Husk at notere bussens nr. og retning, med henblik på tilbageturen."

• Dukes' Arches Brugge Adults only Point fra anmeldelser: 7

"Meget smukt hotel, godt beliggende"

• Hotel Rose Red Point fra anmeldelser: 8

"Fine senge. Pænt og rent. Små værelser. Velfungerende. God bruser. Meget sødt og imødekommende personale. Dejlig morgenmand (ikke inkluderer). Restauranten er et meget populært (og godt) tapas sted og bord reservation er nødvendig hvis du ønsker at spise fra kl. 19."

• ibis budget Brugge Jabbeke Point fra anmeldelser: 5

"Morgenmad"