2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Hotellrecensioner Wien (bundesland)
Wien (bundesland) Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel MOTTO Gästbetyg: 9

”Ett mycket fint och charmigt hotell med speciella rumslösningar som fungerade utmärkt. Fint och vackert utrustat rum.Frukosten var inte traditionell och passade inte oss så bra. De glömde helt bort oss när vi beställt och vi fick vänta en lång stund innan det uppmärksammades. Som kompensation behövde vi inte betala något alls för frukosten, verkligen en bra service. Första kvällen knackade det på dörren och utanför stod en bartender med drinkvagn och vi fick välja en drink. Vilken fin gest.”

• Hotel Bajazzo Gästbetyg: 7

”Sängen var skönt att sova i och vi gillade den familjära stämningen. Vi promenerade överallt och det fanns många restauranger i närheten.”

• Elisabeth Hostel Gästbetyg: 5

”Det var rent och bra med dusch och handfat på rummet. Eftersom dt bara var 3 rum, var det det ganska tyst hela tiden, vilket jag tyckte var skönt. Det fanns handdukar, det barocks bra.”

• a&o Wien Hauptbahnhof Gästbetyg: 5

”Centralt. Rent rum! Vänlig personal!”

• Hotel Royal Gästbetyg: 8

”Utmärkt läge. Centralt i stan. Mycket hjälpsam personal. Stora rum.”

• ARTIST Boutique Hotel Gästbetyg: 10

”Trevlig atmosfär och välkommande hotellpersonal. Bekväma rum och utmärkt frukost.”

• ”Var nöjd med frukosten och att det fanns möjlighet att köpa varm mat på kvällen.”

• ”Läget,trevlig personal”

• Hotel Enziana Wien Gästbetyg: 7

”Frukost köper man separat, kostade 22 euro, jag har aldrig köpt”

• ”Nej”