2. Hotellrecensioner SVE

7,3

7,3

• Recenserades: 28 februari 2024

• Vistelsen var 1 natt

Rummet utan fönster(fast vi visste om det men dålig ventilation och luktade inte gott i rummet), fanns inte natt belysning ( man behöver det speciellt med barnen) Priset som betalade jag är lite för dyrt, vi kom fram nästan 22 i kväll och åkte i väg kl 08 på morgonen. I den situationen skulle vi kunna betala hälften tycker jag. Vi kom till judo tävling med barnen och barnen tyckte också samma som jag angående rummet.

Rent rummet, fri parkering, nära till restaurangen, stort kök

Bodde här februari 2024

• Recenserades: 25 oktober 2023

Bra
    • Vistelsen var 1 natt

Två TV-stolar istället för två köksstolar.

Åt ingen frukost. Skulle hämta en hund i Nynäshamn mellan 05-07 på morgonen.

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 6 april 2023

• Tvåbäddsrum

Det stod i bokningen att man hade gratis Wi-Fi men det hade vi inte. Att duschkabinen var trasig var inte heller så bra.

Bodde här april 2023

• Recenserades: 17 november 2022

• Tvåbäddsrum

Krångel med koden. Fick vänta ute o ringa .inte roligt Fick ny kod som inte heller funkade. Till slut kom det nån inifrån o öppnade. Tur att det inte var vinter...

Bodde här november 2022

• Recenserades: 31 juli 2022

Helt okej för en natt.
    • Vistelsen var 1 natt

Det var folk som inte hade diskat, så vi var tvunga att diska efter dem för att kunna använda köket. I kylskåpen fanns mögliga gamla produkter som vi slängde bort. Diskmedel var slut så vi använde egen. Det var folk som rökte kanske i toaletter? och det luktade rök, samt det var folk som pratade Högt vid fyra på morgonen när de steg upp.

Bra sängar och induktion spis. Vi lyckades att tixa en fin middag till slut och det var lung och bra atmosfär då i matsalen.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 6 juni 2022

5,0
    Hade trott att det skulle vara lite mysigare och fräschare ...
    • Fyrbäddsrum utan fönster

Det lilla köket vi använde var inte så fräscht. Skåpluckor och kylskåpsdörrar var fulla med svarta kladdiga fingeravtryck och såg inte ut att ha blivit rengjorda på mycket länge. Det var ett stort minus som drog ner helhetsintrycket, liksom fläckar på väggar och slitna köksmöbler. Fläktljud i ventil i sovrummet var väldigt högt och störande när man skulle sova, även om jag förstår att det behövs bra ventilation.

Bra sängar och lakan. Bra att slippa städa och slippa ha med sig lakan. När vi skulle parkera andra kvällen fanns det ingen plats p g a att någon ställt sig där utan att ha tillstånd. En personal på plats ringde då föreståndaren och vi fick tillåtelse att stå på handikapplatsen med löfte om att de skulle ta hand om kontakt med parkeringsbolaget om det blev böter. Det blev böter men då tog personalen hand om lappen. Vi hoppas att det inte blir något strul med detta. Toaletterna och golven var bra städade. Gott om plats i kylskåp.

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 31 maj 2022

Städning

Sängen lol

Bodde här maj 2022

• Recenserades: 27 april 2022

6,0
    Sov endast på stället å åt medhavd frukost.
    • Vistelsen var 1 natt

Parkering långt från ingång pga svårt att gå. Fläckar på väggen samt saknade ett litet bord att sitta vid och skriva. Saknades glas att dricka ur.

Det var nära centrum.

Bodde här april 2022

• Recenserades: 7 september 2021

Bra
    • Tvåbäddsrum

Lite väl högt pris för boendet.

Träffade aldrig någon personal

Bodde här september 2021

• Recenserades: 20 maj 2024

Rent och praktiskt. 1 timme, men okay avstånd till Stockholm
    • Fyrbäddsrum utan fönster

Det saknades djupa tallrikar i köket och det var ont om bestick. Jag tyckte att matborden kändes lite klibbiga och undrar om städerna kommer i håg att torka av dessa. Det fanns te i köket. Det vore bra om hostel kunde bjuda på pulverkaffe också.

Ingen lyx men allt (rum, dusch o kök mm) funkade och var okay rent. 1 timmes transport från Stockholm Centrum med många avgångar. Tyst och nära till matinköp i Brandbergens centrum.

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 22 oktober 2023

Mycket bra
    • Tvåbäddsrum

Fler tv-kanaler, bättre klädhängd vid duschen och info på rummet om hur det är att bo på vandrarhem med mat, städning osv.

Området i sig är ganska trevligt, men gå inte ut på kvällen, tryggheten ligger rätt lågt där.

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 26 juni 2023

Otillfredsställande
    • Vistelsen var 1 natt

Den har inget fönster och är väldigt dyr

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 3 juni 2023

Enastående
    • Fyrbäddsrum utan fönster

rent och fint, sköna sängar. bra parkeringsplats

Bodde här maj 2023

• Recenserades: 1 juni 2023

2,0
    Inte igen.
    • Resa i jobbet
    • Vistelsen var 1 natt

Läget kändes relativt otryggt. Det luktade konstigt i lokalen. Trasiga, allmänt slitna och fläckiga möbler.

Inget

Bodde här maj 2023

• Recenserades: 4 maj 2023

9,0
    Fantastiskt
    • Vistelsen var 1 natt

Många duschrum så inga långa köer på morgonen. Lugnt område.

Bodde här april 2023

• Recenserades: 10 februari 2023

Prisvärt
    • Fyrbäddsrum utan fönster

Jättetrevlig personal. Bra rum och välstädat

Bodde här februari 2023

• Recenserades: 24 december 2022

Mycket dåligt
    • Tvåbäddsrum

Hela stället är fruktansvärt slitet. Upplevde boendet ofräscht; fläckiga, kladdiga klädda stolar, trasigt bord mellan sängarna.

Rena sängkläder samt att vi fick avboka följande dagar trots att det inte var återbetslningsbart.

Bodde här december 2022

• Recenserades: 30 oktober 2022

Sjuka människor på boendet
    • Tvåbäddsrum

Att bli trakasserad och vakna av att grannen skriker mordhot ett stort antal gånger. Priset för vad man får utan förvarning

Bodde här oktober 2022

• Recenserades: 15 september 2022

4,0
    Bara en sovplats man slaggar på under natten.
    • Familjerum utan fönster

Lågt 30 minuter utanför Sthlm city + man får inte någon ventilation i rummet.

Man var tvungen att köpa det i livsmedelsbutik och laga det själv, det ingick inte frukost i priset.

Bodde här augusti 2022

• Recenserades: 11 juli 2022

Otillfredsställande
    • Fyrbäddsrum utan fönster

Ganska slitet och till viss del trasigt. Städningen av golven, toaletterna, handfat och kök var ok, men väggar och lister var smutsiga.

Bra att det sängkläder ingick.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 4 juni 2022

Mycket bra
    • Familjerum utan fönster
    • Vistelsen var 1 natt

Att rummet saknade fönster.

Perfekt att lakan och städning ingick i priset.

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 22 maj 2022

8,0
    Vandrarhem vid Tyresta nationalpark och Tyresta naturreservat. Nästan mitt i urskogen.
    • Trebäddsrum utan fönster
    • Vistelsen var 1 natt

Ofräsch dusch och toa pga ålder och slitage. Torr luft på rummet utan fönster. Ingen kontroll över rummsklima utom att öppna dörren till vandrarhemmets korridor.

Bra läge relaterad till Tyresta nationalpark och Tyresta naturreservat. Okomplicerad kontaktlös incheckning!!! Parkering. Bra pris. Lakan. Bra kommunikation med boendet.

Bodde här maj 2022

• Recenserades: 1 januari 2022

1,0
    Pricet är jättehögt och inte matchar alls med verkligheten!
    • Trebäddsrum utan fönster

Hygien speciellt i den här Covid tiden, Noll med service, på varje säng borde finnas handskar men tyvärr det inte fanns. påslakan såg smutsig ut. Golvet var jätte smutsig och äcklig. Fanns bastu på bildar med det var ingen aktiv.

Ingen ting alls, boendet vad den värsta och sämsta vandrarhem som vi har sitt i hela Sverige. inget som stämde på bilderna som finns i bokning appen.På bilder ser jättefint ut rummen och allt anat med det var tvärtom ! Vilket betyder att de försöker att lura sina kunder. OBS: Jag hade kontakt med vandrarhemmet precis på första bokning dagen för att vi ångrade oss på dessa anledningar men chefen på boendet hade inte accepterat. Vi har inte bott i vandrarhemt även en minut och vill gärna att få tillmakas pengarna!

Bodde här januari 2022

• Recenserades: 13 november 2021

Enastående
    • Resa i jobbet
    • Vistelsen var 1 natt

Hej vi tycker att det var en mycket bra plast och kontakter är bra, jag rekommenderar den vandrarhem till de som vill bo på vandrarhem. tack så jättemycket. mvh Aureliano

Bodde här november 2021

Gäster har även recenserat dessa boenden: